AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg ble forelsket i en annen mann og gjorde det slutt med samboeren min. Det virket som den andre mannen også likte meg. Vi har kyssa en gang akkurat da det ble slutt mellom meg og samboer, å nå har jeg sagt at det er over, men han tar ikke noe kontakt. Har jeg gjort en feil? Jeg savner ikke eksen min, men klarer ikke å glemme den andre, som jeg dumpet han for... Anonymous poster hash: 55719...f35
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Han var vel ikke så interessert da? Det at en mann kysser deg er ikke synonymt med at han vil ha forhold med deg. Anonymous poster hash: c0c5e...71c 2
Unforgivable Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg ble forelsket i en annen mann og gjorde det slutt med samboeren min. Det virket som den andre mannen også likte meg. Vi har kyssa en gang akkurat da det ble slutt mellom meg og samboer, å nå har jeg sagt at det er over, men han tar ikke noe kontakt. Har jeg gjort en feil? Jeg savner ikke eksen min, men klarer ikke å glemme den andre, som jeg dumpet han for... Anonymous poster hash: 55719...f35 Om du ikke savner exen ei gang, hvordan kan det da være feil at du gikk ifra han? Eller er du så ego at når ikke han andre ville ha deg så kunne d like gjerne blitt i forholdet med samboer?
Petra75 Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Nei, du har ikke gjort en feil. Følelsene for eksen stakk tydeligvis ikke så dypt, og da ser jeg heller ikke poenget med å være sammen med ham. Verken for hans eller din del. Når det gjelder den nye fyren kan det hende han føler at han vil gi deg litt tid etter å akkurat ha brutt opp et forhold. Det er i hvert fall normalt for de fleste av oss. Eller kanskje han rett og slett ikke er interessert. Det er ikke godt å vite. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Jeg vil tro du har tatt rett valg angående å gå fra samboeren din om du ikke engang savner han. Men angående å gå fra ham fordi du trodde du hadde noe bedre i vente, der tror jeg nok kanskje du kan ha tatt feil. Kanskje vet du ikke hvor bra du faktisk hadde det i samboerskapet ditt. Det er naturlig å bli litt lei av hverandre og ikke være stormforelsket hele tiden, men så lenge man har det bra og trives med hverandre så burde man ikke gi det opp for fort Anonymous poster hash: f9bf4...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå