Gå til innhold

3 dater, ok å møte alle 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang tids tørke på tinder så har det dukket opp 3 aktuelle "kandidater". Typisk at alle kom samtidig.....

Og jeg har så lyst å treffe alle. Alle virker hyggelig. Men så er problemet om det er riktig å date alle 3? Gjør det noe om jeg dater de 1 gang hver og så treffer den jeg liker best igjen? Eller blir det feil?

Så klart, om det klaffer med en gang med den første jeg treffer, så ville jeg jo ikke datet videre.

Anonymous poster hash: 76173...8c6
Videoannonse
Annonse
Gjest HeiHade
Skrevet

Hvorfor ikke? Du er jo ikke sammen med noen av dem enda. Kjør på og finn ut hvem du ønsker å dra på en andre date med.

Skrevet

Kjør på, det er mulig de gjør akkurat det samme.

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noen betenkligheter med, du er singel du må ikke velge "første og beste". Jeg dater selv litt nå, tror jeg har funnet en jeg vil bruke mer tid med, men det er helt innenfor å date flere samtidig før man begynner å forholde seg til en.

Skrevet

Kjør på. Og husk: Det er ikke sikkert at noen av dem vil ønske å treffe Deg igjen.

Anonymous poster hash: 62f12...b9d

• Liker 2
Skrevet

Kjør på. Og husk: Det er ikke sikkert at noen av dem vil ønske å treffe Deg igjen.

Sånn apropos at du ville date alle tre og så velge en av dem etterpå, mente jeg.

Gjest Frank Slade
Skrevet

Jeg synes det er helt i orden. Du har min velsignelse.

:)

Skrevet

Ville ikke stusset. Jeg ser ikke noe som helst galt i det. Om man dater noen over lengre tid er det greit å holde seg til en om gangen, men å treffe noen for første gang betyr ikke at nå kan du ikke snakke med andre av det motsatte kjønn heller.

Anonymous poster hash: 42572...646
Skrevet

Helt enig, kjør på! Kan jo bli verre hvis du plutselig liker dem alle sammen, men det er jo et luksusproblem. Sannsynligvis er det to som skiller seg litt ut, og da har du litt mindre å sjonglere.

Anonymous poster hash: 69b5c...c4b
Skrevet

Turnoff i mine øyne! Ville ikke gjort det samme, men vi er alle forskjellige...

Mann 22 år

Anonymous poster hash: 9dbe6...749

• Liker 2
Skrevet

Kjør på :tommelopp: Du har jo innledet et forhold til noen av de, så da skulle det strengt tatt ikke være noe problem :)

Gjest tomasjj
Skrevet

Du får være åpen for at de ikke vil møtes igjen. Det kan skje. Men enda viktigere, det er sannsynlig at de trenger ulik tid på å vise hvem de er. Ha dette i bakhodet så du ikke er for rask å dømme.

Skrevet

Er det under noen omstendigheter ikke ok å bare møte alle om begge partene ønsker det?

Gjest Frank Slade
Skrevet

Men får du veldig god kontakt med en av de og dere er intime både emosjonelt og fysisk, stiller det seg kanskje annerledes? Tror det varierer veldig hvor langt mennesker kommer første gang de møtes.

Må løpe nå! Skal på date.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...