Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2002 #1 Skrevet 30. juni 2002 Hei alle sammen! Jeg er så fryktelig lei meg for tiden...grunnen til det er at jeg føler jeg mister alle vennene mine (en vennegruppe på 4 stykker). De har liksom ''mistet interessen'' for meg og dannet seg en egen vennegruppe uten meg. Før var vi alle gode venner som var sammen i tykt og tynt, men nå føler jeg meg ensom og alene...har kjæresten min som en god støtte og venn, men mangler liksom en venninne! Dette skjedde da vi begynte på videregående og alle fikk seg kjærester og andre venner, men det er vel ingen grunn til å slutte å være sammen med de gamle-gode? De planlegger ting uten meg og gjør ting uten meg...jeg har prøvd å snakke med dem om dette, men de sier bare at jeg må være mer sosial og bare komme å være sammen med dem. Dette er liksom ikke så lett, siden jeg ikke føler meg helt ''velkommen'' blant dem... For ca et år siden mistet jeg et familie medlem jeg var glad i, jeg fikk en slags depresjon og trengte medisiner for det...akkurat da skulle det vært så utrolig godt å ha venner som kunne ha trøstet og støttet meg, men ingen møtte opp....de var for opptatt med sitt. Dette sårer meg utrolig masse, siden vi sto hverandre så nær før... Kan enda snakke med dem, men da er det som regel jeg som tar kontakt med dem... Dette ble et langt ''brev''...håper dere orker å lese det! Hilsen meg...
bompi Skrevet 30. juni 2002 #2 Skrevet 30. juni 2002 Skjønner på en måte hvordan du har det... Opplevd noe lignende selv. Vi var en gruppe på 4 stykker på videregående, og etter videregående så mistet vi veldig mye kontakt, noe vi enda ikke har fått igjen. Dette har vært mye pga flytting osv, men også pga at folk har fått seg kjærester, samboere og ektemenn... Desverre tror jeg slike ting er en vanlig ting, og en del av livet... det har kanskje noe med felles interesser å gjøre? Jeg f.eks har veldig lite til felles med mine "tidligere" venninner... etterhvert så vil du nok finne andre venner, og som du sier, du har kjæresten din og sånn, og han er kanskje også i en slags vennegjeng? Uansett så er det viktig å prøve å ikke tenke på at de liksom ikke vil ha noe med deg å gjøre... selv om jeg vet hvordan noen jenter kan være... mange ganger så er tingene ikke så ille som man tror, og alt ordner seg... Kanskje du skulle prøve å f.eks få alle venninnene samlet? en liten jentekveld eller noe sånt? Da får dere snakket endel sammen, og det kan fort endre litt på ting og tang det... Lykke til i alle fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå