AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Sendte en melding fra PC til en person jeg ikke er venn med for 8 timer siden. Når jeg ser på meldingen på telefonen min har den kun en sirkel. Den er altså sendt, men ikke levert. Hvorfor blir ikke meldingen levert? Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: fad78...fce
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 trodde det betydde at den andre personen ikke har sett meldingen enda jeg... Anonymous poster hash: 49a6b...9b5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 trodde det betydde at den andre personen ikke har sett meldingen enda jeg... Anonymous poster hash: 49a6b...9b5 TS her: Nei, den er kun sent. Ligger visst på serveren, så den er ikke ankommet kontoen til denne personen. Når sirkelen får en heldekkende sirkel i sirkelen, da er den levert, men ikke lest. Anonymous poster hash: fad78...fce
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Ingen som har en forklaring på dette? Anonymous poster hash: fad78...fce
Llise Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Har opplevd det selv, men har dessverre ingen forklaring på det. Følger med her!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Har opplevd det selv, men har dessverre ingen forklaring på det. Følger med her! Jeg har søkt på nett, men ser ikke ut til at noen har noe forklaring på det... Anonymous poster hash: fad78...fce
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Har også opplevd det, vet ikke hvorfor.. Send en sms isteden så kommer hvertfall mld frem Anonymous poster hash: 3e06e...3b5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Og noen ganger legger face mld seg i en annen mappe når man ikke er venn med personen på face, så det er ikke sikkert han/hun ser den mld uansett, er ikke alltid man får opp varsler når man får mld fra folk som ikke er på vennelisten. Anonymous poster hash: 3e06e...3b5 1
Amable Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Og noen ganger legger face mld seg i en annen mappe når man ikke er venn med personen på face, så det er ikke sikkert han/hun ser den mld uansett, er ikke alltid man får opp varsler når man får mld fra folk som ikke er på vennelisten.Anonymous poster hash: 3e06e...3b5 Det har jeg også opplevd. Åpnet først en melding fra en person tre måneder etter den var sendt... Etter det har jeg ingen restriksjoner på hvem jeg mottar meldinger fra.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Nå "unfriended" jeg en venn, og sendte melding til han. Den kommer ikke fram. Står forstatt som levert, og den har ikke kommet fram til han, verken i "other" eller inbox. Når jeg holdt på med denne eksperimenteringen så jeg at jeg hadde fått melding i "other". Når jeg svarer han ble den sent og levert omgående. Så jeg skjønner ingenting. Anonymous poster hash: fad78...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå