AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg er så lei av å være evig singel! Føler meg rett og slett bare stygg og ekkel for tiden. Får null oppmerksomhet fra det motsatte kjønn… Har ikke hatt sex på over et år. Lurer på om jeg rett og slett er for hard to get? Utstråler jeg muligens en slags kaldhet som gjør at menn holder seg unna meg? Jeg pleier ikke ha sex med randoms og liker også å vente litt med sex dersom jeg blir kjent med noen nye… Men føler ikke jeg kommer noen vei med det akkurat. Noen som kjenner seg igjen?? Anonymous poster hash: bc6a0...db1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Du glemmer viktig informasjon. Hvor gammel er du? Hvilke arenaer er det du møter menn? Er du veldig pen? Da er det lett å virke som en icequeen selv om du kanskje ikke er det. Avviser du menn lett? Gir du alle en sjanse til å bli kjent med deg? Sitter du med venninnegjenger når du er ute? Det er IKKE vanskelig å bli kjent med menn og eventuelt få seg ett ligg om han er ok. Men det kreves en innsats selv også. Anonymous poster hash: 1e0f3...896
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Du skriver akkurat det jeg også opplever. Det er veldig kjipt og jeg føler meg mye ensom:(Anonymous poster hash: 8ff02...a90 2
Real Virtuality Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Alle jenter kan få så mye sex de bare vil. Det vil aldri være manko på villige, attraktive menn, uansett hvor stygg en jente er. Det eneste som hindrer enkelte kvinner i å få sex, er det faktum at de selv setter foten ned, at de er antisosiale eller utstråler en generell fiendtlighet. 1
Gjest Bruce Wayne Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Alle jenter kan få så mye sex de bare vil. Det vil aldri være manko på villige, attraktive menn, uansett hvor stygg en jente er. Det eneste som hindrer enkelte kvinner i å få sex, er det faktum at de selv setter foten ned, at de er antisosiale eller utstråler en generell fiendtlighet. Dette! Endret 19. februar 2015 av Bruce Wayne
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Du glemmer viktig informasjon. Hvor gammel er du? Hvilke arenaer er det du møter menn? Er du veldig pen? Da er det lett å virke som en icequeen selv om du kanskje ikke er det. Avviser du menn lett? Gir du alle en sjanse til å bli kjent med deg? Sitter du med venninnegjenger når du er ute? Det er IKKE vanskelig å bli kjent med menn og eventuelt få seg ett ligg om han er ok. Men det kreves en innsats selv også. Anonymous poster hash: 1e0f3...896 Alder 22 Jeg vet faktisk ikke om jeg er veldig pen eller ikke. I det siste har jeg ikke følt meg spesielt pen hvertfall. Følte meg litt penere i fjor fordi da fikk jeg en del oppmerksomhet og komplimenter fra mannfolk (men særlig mannfolk jeg kjente litt, så mulig de bare ville være snille). Møter ikke menn egentlig. Sier som regel bare hei til menn jeg kjenner og ikke noe mer. Avviser menn nokså lett vil jeg si, men bare fordi alle de som prøver seg er så rare! Drar ut innimellom, men henger mest med venninnene mine. Tørr ikke gå bort til menn, og ingen menn som kommer bort til meg heller:/ En ting jeg lurer på er om jeg tenker at jeg er bedre enn det jeg er og kanskje sikter for høyt…. Men vil jo ha en litt digg fyr og da… TS Anonymous poster hash: bc6a0...db1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Hvor bor du TS? Anonymous poster hash: 00acb...9fa
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 AKKURAT som å lese om seg selv... Er ikke interessert i one night stands, egentlig. Jeg er både kosesyk og seksuelt frustrert 25 år, vært i forhold siden jeg var 16.. Singellivet virker håpløst for tiden Anonymous poster hash: 65dd0...732 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Alder 22 Jeg vet faktisk ikke om jeg er veldig pen eller ikke. I det siste har jeg ikke følt meg spesielt pen hvertfall. Følte meg litt penere i fjor fordi da fikk jeg en del oppmerksomhet og komplimenter fra mannfolk (men særlig mannfolk jeg kjente litt, så mulig de bare ville være snille). Møter ikke menn egentlig. Sier som regel bare hei til menn jeg kjenner og ikke noe mer. Avviser menn nokså lett vil jeg si, men bare fordi alle de som prøver seg er så rare! Drar ut innimellom, men henger mest med venninnene mine. Tørr ikke gå bort til menn, og ingen menn som kommer bort til meg heller:/ En ting jeg lurer på er om jeg tenker at jeg er bedre enn det jeg er og kanskje sikter for høyt…. Men vil jo ha en litt digg fyr og da… TS Anonymous poster hash: bc6a0...db1 Du er ikke stygg og ensom. Du er bare irritert over at de digge gutta ikke flørter med deg, og det har gitt egoet ditt en realitycheck. Du er ikke så digg som du skal ha det til. Du får bare senke kravene og gi de litt "rare" guttene en sjanse. Husk at når du er med en jentegjeng, så vil de digge guttene sirkle seg rundt de digge venninene dine. De venninene som er mer mottakelige for prat og gir noe tilbake. Må le litt også. Du sitter altså helt passiv en hel kveld blant mange andre aktive jenter. Du går ikke bort og du avviser menn lett. Og alikevel skjønner du ikke hvorfor du er ensom. Alderen din bekreftet det jeg trodde. Ønsker deg lykke til. Fortsetter du sånn blir det storkjøp av katter i 30års alderen. Anonymous poster hash: 1e0f3...896 2
Gjest Bruce Wayne Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Du er ikke stygg og ensom. Du er bare irritert over at de digge gutta ikke flørter med deg, og det har gitt egoet ditt en realitycheck. Du er ikke så digg som du skal ha det til. Du får bare senke kravene og gi de litt "rare" guttene en sjanse. Husk at når du er med en jentegjeng, så vil de digge guttene sirkle seg rundt de digge venninene dine. De venninene som er mer mottakelige for prat og gir noe tilbake. Må le litt også. Du sitter altså helt passiv en hel kveld blant mange andre aktive jenter. Du går ikke bort og du avviser menn lett. Og alikevel skjønner du ikke hvorfor du er ensom. Alderen din bekreftet det jeg trodde. Ønsker deg lykke til. Fortsetter du sånn blir det storkjøp av katter i 30års alderen. Anonymous poster hash: 1e0f3...896 Det var slemt sagt! 8
Miklo Velka Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Akkurat slik jeg har det også. Forskjellen er at du fortsatt er på et stadium hvor du har håp, men det er fortsatt bare ett år. Kom tilbake om 14 år om situasjonen er den samme, så kan vi snakke frustrasjon og ensomhet. Du har fortsatt en lang vei igjen før du når bunnen, så hva du enn gjør, ikke gi opp. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 AKKURAT som å lese om seg selv... Er ikke interessert i one night stands, egentlig. Jeg er både kosesyk og seksuelt frustrert 25 år, vært i forhold siden jeg var 16.. Singellivet virker håpløst for tiden Anonymous poster hash: 65dd0...732 DETTE var akkurat som å lese om MEG selv.. Vi er visst flere kosesyke 25 årgamle jenter her.. kjedelig å ikke ha noen å kose med! Anonymous poster hash: 90a20...1c9 2
sjonkelrolf Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Det var slemt sagt! Gjør det det mindre riktig? 1
Nevian Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Jeg tør slettes ikke å gå bort til et bord hvor det sitter en venninnegjeng. Det burde jeg kanskje, men har bare ikke den selvtilliten. Hva om du prøver å bryte litt løs fra gjengen? Henge litt i baren eller noe? Da får du helt sikkert oppmerksomhet - også uønsket, men da kan du i hvert fall sile. 3
Gjest Bruce Wayne Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Gjør det det mindre riktig? Nei.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 DETTE var akkurat som å lese om MEG selv.. Vi er visst flere kosesyke 25 årgamle jenter her.. kjedelig å ikke ha noen å kose med! Anonymous poster hash: 90a20...1c9 Uff.. ja, det er ikke greit altså Kanskje noe halveis midlivskrise eller bare fordi det er vinter og det hadde vært ekstra godt å kose med noen under pledd på sofaen Anonymous poster hash: 65dd0...732
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Hvor bor du TS? Anonymous poster hash: 00acb...9fa Bor og studerer i Trondheim! Mange gutter her, men ingen prøver seg dessverre:( Du er ikke stygg og ensom. Du er bare irritert over at de digge gutta ikke flørter med deg, og det har gitt egoet ditt en realitycheck. Du er ikke så digg som du skal ha det til. Du får bare senke kravene og gi de litt "rare" guttene en sjanse. Husk at når du er med en jentegjeng, så vil de digge guttene sirkle seg rundt de digge venninene dine. De venninene som er mer mottakelige for prat og gir noe tilbake. Må le litt også. Du sitter altså helt passiv en hel kveld blant mange andre aktive jenter. Du går ikke bort og du avviser menn lett. Og alikevel skjønner du ikke hvorfor du er ensom. Alderen din bekreftet det jeg trodde. Ønsker deg lykke til. Fortsetter du sånn blir det storkjøp av katter i 30års alderen. Anonymous poster hash: 1e0f3...896 Vet ikke helt hva jeg skal si til dette. Jeg er ikke nødvendigvis helt passiv, men jeg er litt sjenert og synes ikke det alltid er like lett å snakke med vilt fremmede menn. Har vel litt med lav selvtillit å gjøre også tenker jeg. Og desto mindre oppmerksomhet jeg får, desto lavere selvtillit får jeg… blir en ond sirkel. Jeg kan ikke nøye meg med de rare, ikke pga utseende, men pga personligheten deres. Jeg må ikke nødvendigvis ha en mann som er utrolig kjekk, men kan liksom ikke bli sammen med en som ikke eier sosiale antenner og sier de fjerneste ting. Hva mener du med at alderen bekrefter det du trodde? Anonymous poster hash: bc6a0...db1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #18 Skrevet 19. februar 2015 Uff.. ja, det er ikke greit altså Kanskje noe halveis midlivskrise eller bare fordi det er vinter og det hadde vært ekstra godt å kose med noen under pledd på sofaen Anonymous poster hash: 65dd0...732 Hehe ja, godt mulig! Er i hvertfall så koselig at jeg snart går på veggen. Får håpe det roer seg litt Anonymous poster hash: 90a20...1c9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #19 Skrevet 19. februar 2015 Kosesyk* (innlegget over)Anonymous poster hash: 90a20...1c9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #20 Skrevet 19. februar 2015 Bor og studerer i Trondheim! Mange gutter her, men ingen prøver seg dessverre:( Vet ikke helt hva jeg skal si til dette. Jeg er ikke nødvendigvis helt passiv, men jeg er litt sjenert og synes ikke det alltid er like lett å snakke med vilt fremmede menn. Har vel litt med lav selvtillit å gjøre også tenker jeg. Og desto mindre oppmerksomhet jeg får, desto lavere selvtillit får jeg… blir en ond sirkel. Jeg kan ikke nøye meg med de rare, ikke pga utseende, men pga personligheten deres. Jeg må ikke nødvendigvis ha en mann som er utrolig kjekk, men kan liksom ikke bli sammen med en som ikke eier sosiale antenner og sier de fjerneste ting. Hva mener du med at alderen bekrefter det du trodde? Anonymous poster hash: bc6a0...db1 Ok. Da har jeg et forslag til deg. Ikke baser selvtilliten din på ekstern bekreftelse. Det er så tilfeldig og ute av din kontroll. Jobb heller med konkrete kortsiktige og langsiktige mål som vil gi resultater. Bygg selvtillitt. Det er da ingen som mener du burde bli sammen med og gifte deg med de rare guttene. Men bruk heller tiden på å finstusse på dine sosiale antenner. Du sier selv du ikke klarer snakke med fremmede. Kan hende de som er digge ser på deg på samme måte som du ser på de rare guttene. Du må jobbe deg opp kjære deg. Ingenting får du på sølvfat. Dessuten burde du kvinne deg opp og oppsøke menn du syns virker interessante. Det er dritvanskelig, men gjør det. Du sier selv du er student og da er det dritlett å komme i kontakt med andre. Har selv studert i Trondheim og vet hvor lett det er. Det var faktisk en stund de reklamerte med "kjærestegaranti" i Trondheim. Eneste forutsetningen var at man måtte være åpen for det, komme seg ut, ha ok hygiene, og ikke være gal. Med alderen så bekreftet det jeg trodde om passivitet. Yngre jenter er vant til å få alt servert. Alt fra oppmerksomhet til hjelp til alt mulig rart. Dere er små prinsesser og det smeller plutselig i trynet deres når dere bikker 30, og ikke skjønner "hvor alle de gode mennene er". Det er mange som plutselig må utvikle en personlighet, gode sider, for å kunne tiltrekke menn. Før funka det med utseendet, nå må står de der og får halvveis panikk. Godt du halvveis har gått på den smellen nå og kan forbedre deg. Lykke til. Anonymous poster hash: 1e0f3...896 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå