Catie' Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg vurderer å bestille en krem fra emerginC, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Det står vel mellom earth hydrating phytelene cream og Hyper-Vitalizer cream. Noen som har prøvd en av disse? Jeg sliter litt med å finne ut av hva huden min egentlig vil. Jeg har brukt Decleor hydra floral i noen mnd nå, men den kutter jeg nå ut for jeg reagerer på den med rødhet og "klumpete" hud. Jeg tror huden min er ganske sensitiv. På resten av kroppen har jeg veldig tørr hud og har nok en tørr hudtype i ansiktet selv om den ikke flasser eller kjennes veldig tørr ut(for jeg har allid krem i ansiktet). Hvilken av disse kremene tror dere jeg bør velge? Nå er det vinter også Håper noen vil dele sine erfaringer! :D
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Earth hydrating cream er vel for tørr hud (mangler fett), og den andre er for fuktfattig hud (mangler vann). Jeg kjøpte begge to siden jeg ikke ante hva huden min ville ha, og det sliter jeg fortsatt med... men virker som om Hyper-Vitalizer passer best for meg. Begge to er likevel fine i konstistensen, lett å smøre utover, og lukter ikke gale. Anonymous poster hash: f1c42...858
Catie' Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2015 Takk for svar! Trekker den godt inn i huden eller blir den nærmest synlig? Hvordan ser sminke ut oppå? All ansiktssminke så forferdelig ut på meg oppå hydra floral, og jeg skjønte jo ikke før nylig at det faktisk var kremen som gjorde det 😜
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar! Trekker den godt inn i huden eller blir den nærmest synlig? Hvordan ser sminke ut oppå? All ansiktssminke så forferdelig ut på meg oppå hydra floral, og jeg skjønte jo ikke før nylig at det faktisk var kremen som gjorde det Jeg brukte også Hydra Floral lenge, og hadde samme problem som deg. Gikk over til Matis Delicate, og da ble det bedre, men fortsatt problemer med å få sminken til å legge seg fint oppå. På meg trekker Earth Hydrating Phytelene Cream bedre inn enn Hyper-Vitalizer, men synes likevel begge to er et hakk bedre på "inntrekking" enn både Matis Delicate og Hydra Floral. Anonymous poster hash: f1c42...858
Sandie Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 (endret) Jeg synes både Decleor og EmerginC er litt oppskrytte merker egentlig.Det er temmelig dyre produkter,men de gjorde ingenting for huden min.(Har blandingshud som er tørr og sensitiv i vinterhalvåret).Har gått tilbake til REN nå. Det positive var at EmerginC kremene trekker fort inn i huden (ihvertfall min),så det gikk fint å legge make-up over.Opplevde ingen av dem som veldig fete,og fikk ingen negative reaksjoner med rød hud,kviser el.lign. Endret 20. februar 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Jeg synes både Decleor og EmerginC er litt oppskrytte merker egentlig.Det er temmelig dyre produkter,men de gjorde ingenting for huden min.(Har blandingshud som er tørr og sensitiv i vinterhalvåret).Har gått tilbake til REN nå. Det positive var at EmerginC kremene trekker fort inn i huden (ihvertfall min),så det gikk fint å legge make-up over.Opplevde ingen av dem som veldig fete,og fikk ingen negative reaksjoner med rød hud,kviser el.lign. Helt enig at EmerginC er oppskrytt. Fin krem hvis man vil ha store porer og svarte prikker. Det fikk jeg flust av da jeg brukte EmerginCAnonymous poster hash: b7df1...41c
charmisss Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Jeg reagerte veldig på fuktighetskremen min fra EmerginC, men de andre produktene er topp! Får vel bare innse at man begynner å bli eldre og trenger produkter for sensetiv hud. Men konsistensen er kjempegod, trekker seg fort inn og er omtrent luktfri.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Jeg likte den grønne kremen til EmerginC (den i scientific organics-serien), men kunne kun brukes i sommerhalvåret og med fuktserumet under, ellers ga den ikke nok fukt til min dehydrerte hud. Har forsøkt tre ulike renser i merker, og de tørker meg ut, fuktserumet var kun brukanes på sommeren, men selv da ga det knapt med fukt, og den der hydra-ett eller annet kremen ga meg masse urenheter og irritert hud. Er faktisk litt irritert på meg selv for at jeg kastet meg på hypen med disse produktene, for de er på ingen måte verdt prisen. Jeg har til gode å finne et merke som overrasker så bra som Matis, men er stadig på leting etter de beste produktene innenfor hver kategori. Var jeg deg ville jeg styrt klar fra EmerginC... . Anonymous poster hash: 2e01a...722
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Jeg vurderer å bestille en krem fra emerginC, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Det står vel mellom earth hydrating phytelene cream og Hyper-Vitalizer cream. Noen som har prøvd en av disse? Jeg sliter litt med å finne ut av hva huden min egentlig vil. Jeg har brukt Decleor hydra floral i noen mnd nå, men den kutter jeg nå ut for jeg reagerer på den med rødhet og "klumpete" hud. Jeg tror huden min er ganske sensitiv. På resten av kroppen har jeg veldig tørr hud og har nok en tørr hudtype i ansiktet selv om den ikke flasser eller kjennes veldig tørr ut(for jeg har allid krem i ansiktet). Hvilken av disse kremene tror dere jeg bør velge? Nå er det vinter også Håper noen vil dele sine erfaringer! :D Emergin C hydrating phytelene cream er for tørre hudtyper og Hyper vitalizer cream er for dehydrert hud. Nå er det mange som sammenligner Hyper vitalizer cream med Decleor sin Hydra Floral krem, så hvis du ikke likte den, så er det jo også en stor sjanse for at du ikke vil like Hyper vitalizer. Selv er jeg utrolig glad i Emergin C Organics Phytocell krem, det er en av de aller beste kremene jeg har prøvd for min kombinerte, sensitive, fuktfattige hud. Og jeg har prøvd mange kremer fra Decleor, Matis, MD Formulations, Ole Henriksen osv osv. Men det er som med de fleste hudpleiemerker, det som fungerer for noen, behøver ikke å fungere for andre. Selv er jeg ikke særlig glad i rensene til Emergin C, de syns jeg er oppskrytt, men Emergin C Organics kremen med Vitamin C serum er en fantastisk kombinasjon for min hud. Anonymous poster hash: 03d6a...e9d
Gjest Bettys Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Styr unna EmerginC er mitt råd. Skjønner ikke hypen. Overprisede, dårlige produkter. Ga meg masse urenheter, store porer og sorte prikker.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Jeg synes både Decleor og EmerginC er litt oppskrytte merker egentlig.Det er temmelig dyre produkter,men de gjorde ingenting for huden min.(Har blandingshud som er tørr og sensitiv i vinterhalvåret).Har gått tilbake til REN nå. Det positive var at EmerginC kremene trekker fort inn i huden (ihvertfall min),så det gikk fint å legge make-up over.Opplevde ingen av dem som veldig fete,og fikk ingen negative reaksjoner med rød hud,kviser el.lign. Hvilken av dagkremene bruker du fra REN? Ser de har ganske mange... virker som om vi har noenlunde samme hudproblemer. Anonymous poster hash: f1c42...858
Sandie Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Hvilken av dagkremene bruker du fra REN? Ser de har ganske mange... virker som om vi har noenlunde samme hudproblemer. Anonymous poster hash: f1c42...858 Jeg har brukt disse to: For sensitiv hud: http://www.renskincare.no/Product/11/Evercalm_Global_Protection_Day_Cream For normal hud: http://www.renskincare.no/Product/82/Vita_Mineral_Daily_Supplement_Moisturising_Cream Har vært fornøyd med begge,synes jeg får veldig lite urenheter og mer gjennomfuktet hud av REN-produktene.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 Styr unna EmerginC er mitt råd. Skjønner ikke hypen. Overprisede, dårlige produkter. Ga meg masse urenheter, store porer og sorte prikker. Selv om noe ikke fungerer for deg, så behøver det ikke være dårlige produkter. På meg fungerer Emergin C fantastisk til huden min, og jeg har prøvd mye, av både billige og dyre produkter. Men jeg vet jo at det som fungerer for meg kanskje ikke fungerer for alle. Det er det samme som å si at Decleor og MD som fungerer for utrolig mange mennesker er dårlige produkter fordi det er noen det ikke fungerer for. Man er nødt til å finne de produktene som fungerer sammen med huden sin, og der er vi alle forskjellige. Anonymous poster hash: 03d6a...e9d 1
Gjest Bettys Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 Selv om noe ikke fungerer for deg, så behøver det ikke være dårlige produkter. På meg fungerer Emergin C fantastisk til huden min, og jeg har prøvd mye, av både billige og dyre produkter. Men jeg vet jo at det som fungerer for meg kanskje ikke fungerer for alle. Det er det samme som å si at Decleor og MD som fungerer for utrolig mange mennesker er dårlige produkter fordi det er noen det ikke fungerer for. Man er nødt til å finne de produktene som fungerer sammen med huden sin, og der er vi alle forskjellige.Anonymous poster hash: 03d6a...e9d Jeg forbeholder meg retten å synes hvilke som helst produkter er dårlige. EmeerginC ga meg kviser, store porer og sorte prikker. Gode produkter gjøre ikke det. Ergo er de dårlige.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Jeg forbeholder meg retten å synes hvilke som helst produkter er dårlige. EmeerginC ga meg kviser, store porer og sorte prikker. Gode produkter gjøre ikke det. Ergo er de dårlige. Tåpelig argument. Da vil det si at absolutt alle hudpleie-merker som selges i verden er dårlige, da det er garantert at noen mennesker har respondert dårlig på de. Fordi noen få mennesker reagerer på ett merke gjør det ikke hele merket dårlig. Jeg reagerer på noen produkter fra MD, Emergin C, Matis og Decleor, vil ikke dermed si at merkene er dårlige, men at visse produkter/merker ikke passer til min hud. Anonymous poster hash: 03d6a...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #16 Skrevet 21. februar 2015 Jeg forbeholder meg retten å synes hvilke som helst produkter er dårlige. EmeerginC ga meg kviser, store porer og sorte prikker. Gode produkter gjøre ikke det. Ergo er de dårlige. Det der er faktisk tåpelig sagt. Jeg brukte feks Decleor i flere år, og huden min hadde det supert, men så en dag var det bare noe som klikket. Jeg gikk over til Matis som også var bra, men til slutt likte ikke den merkelige huden min Matis lenger heller. Men for begge merkene var det godt så lenge det varte. Nå bruker jeg mye fra EmerginC, og so far so good - men alle disse tre merkene er emm gode. Anonymous poster hash: f1c42...858
Gjest Bettys Skrevet 21. februar 2015 #17 Skrevet 21. februar 2015 Jeg synes de er dårlige. Jeg har ikke uttalt meg for hvordan de er for resten av verdens kvinner. Men for min hud var de dårlige. Hvorfor er det så tåpelig sagt?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #18 Skrevet 21. februar 2015 Jeg synes de er dårlige. Jeg har ikke uttalt meg for hvordan de er for resten av verdens kvinner. Men for min hud var de dårlige. Hvorfor er det så tåpelig sagt? Du skrev ikke at du syns produktene fungerte dårlig for deg, du skrev at produktene/merket var dårlig, overhypet, overpriset og at TS burde styre unna dette merket m.m. Derfor er det tåpelig sagt. Ser at flere er enige med meg her. Produktene fungerte ikke for deg. Enkelt og greit. Selve merket er ikke dårlig for det. Anonymous poster hash: 03d6a...e9d
Miah Skrevet 21. februar 2015 #19 Skrevet 21. februar 2015 Jeg synes de er dårlige. Jeg har ikke uttalt meg for hvordan de er for resten av verdens kvinner. Men for min hud var de dårlige. Hvorfor er det så tåpelig sagt? Tåpelig fordi du ikke knyttet det direkte til din hud, men sa at de ikke kunne være gode produkter siden de "ga meg kviser, store porer og sorte prikker" --> "ergo er de dårlige". Dårlige for din hud - ja - men ikke nødvendigvis "generelt"-dårlige.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #20 Skrevet 21. februar 2015 Tåpelig fordi du ikke knyttet det direkte til din hud, men sa at de ikke kunne være gode produkter siden de "ga meg kviser, store porer og sorte prikker" --> "ergo er de dårlige". Dårlige for din hud - ja - men ikke nødvendigvis "generelt"-dårlige. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor jeg ikke kan få synes at de er dårlige. Andre må jo gjerne være fornøyde med dem. Selvfølgelig var det min personlige mening og opplevelse med produktene jeg ga uttrykk. Det går jeg da ut fra at alle her gjør. Anonymous poster hash: b7df1...41c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå