AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Del Skrevet 19. februar 2015 skal ta med: pudder (i pulverform) foundation (rennende) øyenskygge rough (fast) maskara x3 eyeliner concealer leppestift lipsyl deo roll-on parfyme skal kun ha med håndbagasje, hva kan jeg bare ha i toalettvesken og hva må i pose? Anonymous poster hash: 521fd...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHudson Skrevet 19. februar 2015 #2 Del Skrevet 19. februar 2015 Alt med flytende konsistens. Så da tipper jeg parfyme, deo, concealer, mascara(kanskje?) og foundation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Del Skrevet 19. februar 2015 Mascara, deodorant og lypsyl/leppestift skal i alle fall i posen. Ingen av flaskene/embalasjene må inneholde mer enn 100 ml. Da blir de kastet. Anonymous poster hash: 568be...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 19. februar 2015 #4 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) foundation (rennende) maskara x3 concealer - kommer an på typen, fast eller flytende? deo roll-on parfyme Er du i tvil, legg det i posen. Endret 19. februar 2015 av nocebo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Del Skrevet 19. februar 2015 dersom jeg bare får plass til 300ml i en pose, kan jeg bruke flere poser da? kommet til ca 300 ml med parfyme, mascara, krem, foundation, concealer og deo. har nå en full pose. Anonymous poster hash: 521fd...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Del Skrevet 19. februar 2015 Man skal egentlig kun bruke én pose (1L.) Ville ikke satset på flere. Anonymous poster hash: 5e42f...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg var ikke klar over at man kun kan bruke en pose, så jeg hadde 3. Det gikk fint pga at jeg reiste med samboer, men uansett hadde vi for mye. Ville ikke satset på flere enn 1 nei.. Anonymous poster hash: 455d4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 19. februar 2015 #8 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) foundation, deo og parfyme. Eyeline og concealer hvis den er flytende. Resten kan du ha i vanlig toalettmappe Endret 19. februar 2015 av BonBon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Del Skrevet 19. februar 2015 dersom jeg bare får plass til 300ml i en pose, kan jeg bruke flere poser da?kommet til ca 300 ml med parfyme, mascara, krem, foundation, concealer og deo. har nå en full pose. Anonymous poster hash: 521fd...3e9 Kosmetikk og "vanlige" produkter og reisende har bare lov til å ta med en pose. (Tqnnpasta skal og i posen). Når jeg reiser med medisiner og ernæringsprodukter kan jeg ha så mange poser jeg vil, men bare en pose med deo og kosmetikkprodukter. Det du har for mye blir kastet så det er dumt å ta med for mye...Anonymous poster hash: 568be...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå