Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få penger enn rett inn på konto? Sjekk, bankremisse el no?

Anonymous poster hash: 2d669...997

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*

Skrevet

Kontanter. Men det er jo 100 000 ganger enklere å overføre penger direkte.

Anonymous poster hash: c3032...cc5

Skrevet

vedkommende skylder mg pengene. Bor langt oppi gokk. Men vil ikke gi h*n mitt kontnr

Skrevet

vedkommende skylder mg pengene. Bor langt oppi gokk. Men vil ikke gi h*n mitt kontnr Anonymous poster hash: 2d669...997

Har du nettbank?

Opprett en ny konto i nettbanken, når pengene er overført, sletter du kontoen, i nettbanken!

Anonymous poster hash: 70df7...8a9

• Liker 1
Skrevet

Har du nettbank?

Opprett en ny konto i nettbanken, når pengene er overført, sletter du kontoen, i nettbanken!

Anonymous poster hash: 70df7...8a9

Merkelig, det var akkurat dette jeg skulle foreslå, men før jeg fikk postet, ble jeg varslet om innlegget ditt.

Skrevet

Nei, dessverre... Det er min ex som skylder meg penger. Og kommer til å tilbakebetale i flere summer.Og vil jeg få problemer med skatt og sånt pga det? Finner ikke papiret vi skreiv oss i mellom, men vil nav og snusse på det.Tviler på at h*n vil hjelpe meg med det. Men etter flere år vil h*n nå betale.

Skrevet

Hva i all verden ser du for deg skulle være faren med at han får vite kontonr ditt?

• Liker 4
Skrevet

Hva i all verden ser du for deg skulle være faren med at han får vite kontonr ditt?

h*n kan person nummeret mitt og alt, vet ikke men jeg takler ikke mer av den :(

Skrevet

h*n kan person nummeret mitt og alt, vet ikke men jeg takler ikke mer av den :(

Takler ikke mer av hva? Hver gang man betaler en regning har man kontonr til vedkommende. Om det hadde vært mulig å misbruke dette på en eller annen måte ville betalinger vært gjort på en annen måte.

• Liker 2
Skrevet

men ikke alle har føds og persnr til andre og vet alt om en

• Liker 2
Skrevet

men ikke alle har føds og persnr til andre og vet alt om en

Dette er sant, kontonummeret alene får man ikke gjort så mye med, men med personnummer og masse personlige opplysninger i tillegg stiller man sterkere for å finne på krøll. Men mener du altså at eksen er typen til å drive identitetstyveri?

Anonymous poster hash: 758e2...85d

Skrevet

Han har gjort det før men ikke med meg. Så er livredd han gjør det med meg og.... What to do? Bankremisse?

Skrevet

Opprett en ny konto da.

Anonymous poster hash: 3d109...4d2

Skrevet

Må jeg ikke betale for den kontoen? Vil ikke den koste meg noe? Prøvde å vite mer km bankremisse men skjønte ikke stort av det!

Skrevet

Og vil NAV reagere på dem pengene? Må skatte av dem og sant?

Skrevet

Det koster ikke noe å åpne eller ha en bankkonto.

Hvor kommer NAV inn i bildet?

Du må betale skatt av renteinntektene. Og skatt av innskuddet dersom du er i posisjon for formueskatt.

Anonymous poster hash: 43234...a5e

Skrevet

Det koster ikke noe å åpne eller ha en bankkonto.

Hvor kommer NAV inn i bildet?

Du må betale skatt av renteinntektene. Og skatt av innskuddet dersom du er i posisjon for formueskatt.

Anonymous poster hash: 43234...a5e

Beklager men har ikke peiling på dette. Så jeg går på nav minste sats, og nei har ikke formue. Vil nav el noen slutte å gi meg penger om de ser at jeg får inn penger? Vil heller ikke gjøre noe feil, el om de spør hvor kommer den 800 kr fra? el det han klarer å betale. Må jeg skatte av dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...