AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Kan noen forklare meg hvordan PF funker, og om det har en gunstig effekt når man ønsker å ned i vekt? Tror dette er noe jeg kan mestre, hørte noe om 8 timers spise vindu...? skjønte ikke helt, dvs jeg vil være sikker på at jeg har forstått det fint om noen har link til nettside om dette evt også Takker Linda Anonymous poster hash: 4b875...7b6
FruHudson Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-for-dummies/ Jeg prøvde meg på spisevindu mellom 10:00 og 20:00, men det funka rett og slett ikke med timeplanen min.. Prøver å ikke spise etter åtte på kvelden i ukedagene, men i helgene blir det fort litt spising på kvelden. Så, jeg driver vel egentlig ikke med periodisk faste
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Jeg spiser uhyre sjelden før ti og etter åtte, så da driver jeg med periodisk faste da, eller? Og hva er det bra for, er jeg sunnere enn jeg vet? Anonymous poster hash: d56c7...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå