Gå til innhold

Trenger noen råd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren er veldig uenig i om vi skal gifte oss i "hemmelighet" eller ikke.

Jeg vil det, han vil ikke.

Jeg vil også ha et stort bryllup, med venner og familie, men her er casen:

Min mor og far liker ikke hverandre. Innad i familien til mamma (liten familie) er det ofte store uenigheter. Innad i pappas familie er det også slik. Typ barnslig oppførsel med surmuling over ÅR, som jeg har lært meg å leve med nå, men jeg vil rett og slett ikke at familien skal ødelegge en fest med våre venner. Det høres kanskje rart ut, men det ligger mange kompliserte historier bak dette.

Så da blir det å komme med kompromisser. Selv hadde jeg sett for meg at vi gifter oss alene, med forlovere/vitner (blir ikke i kirka). Så kunne vi hatt en veldig avslappet, men likevel fin fest med mat og drikke etterpå.

Kunne godt ha funnet på å droppe den slitsomme familien min, og da også samboerens, men det blir jo bare slemt/sure miner fra spente svigers m/fam. Og det skjønner jeg godt.

Okei, ble mye rot her. Men jeg hadde håpet at noen har vært i samme eller lignende situasjon?.... Hab gjorde dere?

(Og nei, min familie klarer IKKE å ta seg sammen for en spesiel anledning ;-p)

Anonymous poster hash: 36a05...68e

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

En fest etterpå blir jo nesten like mye arbeid og samme mulighet for krangler mellom familiene. Alternativene er å ha et bryllup med dere to og forlovede, og ingen fest; eller et ordentlig bryllup av passende størrelse.

Endret av Wei Wei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...