AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Hei Jeg er som sagt 5 dpo og jeg lurer på om det er mulig å kjenne disse "symptomene" så tidlig -menssmerter, eller det kjennes ut som han kommer hvert øyeblikk (det har jeg egentlig hatt siden el..) - ofte sulten (kan og være pga økt aktivitet) - veldig smerter i korsryggen (kan være overbelastning) - iling ned i venstre fot. Dette får jeg ca 1 uke før mensen. I dag kjente jeg det hogde til i foten. Minnet meg veldig om bekkenløsning fra sist svangerskap - mye vondt i hodet fra el (kan og være pga dårlig luft på jobben) - søt lukt fra underlivet (har lest om ulike ting det kan være, men jeg har testet meg for alt) - også føler jeg på meg at jeg er gravid (høres sikkert dumt ut, men magefølelsen sier det... - litt ømme pupper i dag Jeg skal ha mensen 28.02 og har ikke tenkt å teste før det Er dette bare ønsketenking fra min side? Jeg vet jo at alle disse symptomene kan det være andre årsaker til . Noen andre som har hatt det som meg? Anonymous poster hash: b4651...788
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Er litt vel tidlig å kjenne så mye så tidlig. Jeg er 14 dpo og mye mulig gravid(får bare svaaaake tester) og kjenner ingenting så langt. Og det har jeg vel ikke gjort så tidlig i de tre andre grviditetene mine heller, kanskje bortsett fra litt murring i livmoren. Anonymous poster hash: 3e83d...eaa
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 TS her Jeg kjente ingenting i mitt forrige svangerskap. Bortsett fra ilingen i foten og bekkenløsningen. Den kjente jeg veldig raskt (visste ikke at det var bekkenløsning da.) Anonymous poster hash: b4651...788
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Nei. Egget har ikke festet seg 5 dpo, men el kan jo ha vert tidligere.Anonymous poster hash: b28fe...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå