Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er som sagt 5 dpo og jeg lurer på om det er mulig å kjenne disse "symptomene" så tidlig

-menssmerter, eller det kjennes ut som han kommer hvert øyeblikk (det har jeg egentlig hatt siden el..)

- ofte sulten (kan og være pga økt aktivitet)

- veldig smerter i korsryggen (kan være overbelastning)

- iling ned i venstre fot. Dette får jeg ca 1 uke før mensen. I dag kjente jeg det hogde til i foten. Minnet meg veldig om bekkenløsning fra sist svangerskap

- mye vondt i hodet fra el (kan og være pga dårlig luft på jobben)

- søt lukt fra underlivet (har lest om ulike ting det kan være, men jeg har testet meg for alt)

- også føler jeg på meg at jeg er gravid (høres sikkert dumt ut, men magefølelsen sier det...

- litt ømme pupper i dag

Jeg skal ha mensen 28.02 og har ikke tenkt å teste før det

Er dette bare ønsketenking fra min side? Jeg vet jo at alle disse symptomene kan det være andre årsaker til . Noen andre som har hatt det som meg?

Anonymous poster hash: b4651...788
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt vel tidlig å kjenne så mye så tidlig.

Jeg er 14 dpo og mye mulig gravid(får bare svaaaake tester) og kjenner ingenting så langt. Og det har jeg vel ikke gjort så tidlig i de tre andre grviditetene mine heller, kanskje bortsett fra litt murring i livmoren.

Anonymous poster hash: 3e83d...eaa
Skrevet

TS her

Jeg kjente ingenting i mitt forrige svangerskap. Bortsett fra ilingen i foten og bekkenløsningen. Den kjente jeg veldig raskt (visste ikke at det var bekkenløsning da.)

Anonymous poster hash: b4651...788
Skrevet

Nei. Egget har ikke festet seg 5 dpo, men el kan jo ha vert tidligere.

Anonymous poster hash: b28fe...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...