Gå til innhold

tilretteleggelse på stranden

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

i disse varme sommerdager er det tjokkfult på alle strender i oslo by totalt kaos vil jeg nok si.. selv er jeg av dem som foretrekker å finne meg en plass litt avsidiges og ikke oppå alle andre, gjerne litt for meg selv. det værste jeg vet er at folk legger seg oppå deg ( ja for dem gjør faktisk det, de skal sitte nærmest mulig oppå deg, og tråkker gjerne skrevs over tinga dine for å nå vannet). men jeg tror jammen meg jeg er den eneste i denne byen som mener dette, for når jeg finner meg et sted alene, så kommer folk å legger seg oppå meg, ikke langt unna men tettest mulig... tror alle andre bortsett fra meg liker å like tett jeg...... ser bare på hvervenbukta de ligger jo som sild i tønne...

at de orker.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... helt enig med deg.. det er derfor jeg ikke orker å gå på stranden her hjemme...

Skrevet

Jeg også vil ligge litt unna folk, men av en eller annen grunn, så skal folk så å si legge seg oppå en.....Har faktisk opplevd at noen har lagt seg oppå teppet mitt :evil: (men da ble det liv i leier`n ja :hoho: )

Skrevet

Jammen er det fint å bo på landet :ler:

Plenty med badeplasser og nok plass til at ingen legger seg oppå meg på stranda.

Skrevet

Å, jeg vet hva du mener !

Jeg skjønner at jeg ikke kan få ha hele stranda ifred, det er ikke det det går på, men erfarer ofte at folk legger seg nesten oppå håndkleet mitt eller at unger hopper over det/spruter sand mens de løper rundt på stranda og leker.

Gjest Anonymous
Skrevet
ingen legger seg oppå meg på stranda.

Så trist du har det, da!

:ler:

Skrevet

Så trist du har det, da!

:ler:

Jeg soler meg jo - kan ikke ha noen oppå meg da... :roll:

I skogen derimot... :sjarmor:

Skrevet

I fjor var jeg på stranda med en venn. Det var ikke en super dag, derfor var det nesten tomt, og masse plasser å legge seg ned. Plutselig blir vi omringet av en hel familie, som setter seg med teppene kant i kant med våres. Endte med at vi dro hjem :-x

Skrevet

Jeg syns heller ikke noe om folk som så absolutt må ligge oppå en.. kanskje en grunn til at jeg ikke har vært på offentlig strand på et par år? :roll:

Skrevet

...Så konklusjonen blir: Gøy på landet!! :blomst_opp:

Gjest Anonymous
Skrevet

men til syden reiser vi og ligger som sardiner.(i olje :hoho: )

Gjest Sjokoladekake
Skrevet

En av de morsomste tingene jeg vet å gjøre på stranden, er å høre på neanderthalere med 40 000 bokser med øl av alle slag :ler: Der hører man mye rart! En gang hørte jeg en fyr som ba en amerikansk jente å skrike "jeg vil suge pi**** din!" Og gjett om hun gjorde det... Hylte som en stukken gris.

Skrevet
...Så konklusjonen blir: Gøy på landet!! :blomst_opp:

:tommelsmil:

Skrevet
men til syden reiser vi og ligger som sardiner.(i olje :hoho: )
:hoho: sant det....
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan jo være at andre vil ligge litt i fred også. Der du ligger er det minst folk.

Forventer du virkelig å ligge alene da halve Norge har rømt til stranden pga varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...