AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 ...man kjøper mobildeksel?? Kjøpte meg nytt mobildeksel i dag hos en Telenorkiosk (wallet deksel om det har noe å si). Han var jo kjekk han som hjalp meg og vi hadde en fin tone. Snakket sammen en stund. Men jeg syntes det var rart at han trengte nummeret mitt i systemet ved det kjøpet. Hadde skjønt det om det var snakk om ny mobil. Begynte å lure på om dette var hans måte å få nummeret mitt på ? Ja jeg vet det høres cocky ut men.Anonymous poster hash: 88836...c42
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Tror det bare var rutine for å registrere kjøpet på deg. Jeg ville i alle fall ikke innbilt meg noe.Anonymous poster hash: a8ecc...cb2 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Viss du hadde byttet varen til den varen du kjøpte så er kanskje det grunnen. Anonymous poster hash: eaec3...b46
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Dump han Anonymous poster hash: 31770...b9c 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Viss du hadde byttet varen til den varen du kjøpte så er kanskje det grunnen. Anonymous poster hash: eaec3...b46 Nei gjorde ikke det. Kjøpte helt nytt bareAnonymous poster hash: 88836...c42
Aryamili Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Kanskje de blir bedt om å gjøre det så Telenor kan ringe og terrorisere deg ukentlig for å prøve å overtale deg til å bytte til dem. Med mindre du allerede har Telenor, da.
Unforgivable Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Kanskje de blir bedt om å gjøre det så Telenor kan ringe og terrorisere deg ukentlig for å prøve å overtale deg til å bytte til dem. Med mindre du allerede har Telenor, da. Kjent metode ja! Det er heller ikke uvanlig å få emailadresse og/eller telefonnummer fra kunder slik at de kan sende masseutsendelser på div tilbud ol
Aryamili Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Kjent metode ja! Det er heller ikke uvanlig å få emailadresse og/eller telefonnummer fra kunder slik at de kan sende masseutsendelser på div tilbud ol Skal huske på det, slik at jeg aldri gir ut nummer eller email-adresse igjen. De ringer nok som det er! 1
Unforgivable Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Skal huske på det, slik at jeg aldri gir ut nummer eller email-adresse igjen. De ringer nok som det er! Noen ganger er det påkrevd. Men i dette tilfellet så ser jeg ikke helt hvorfor de skal trenge nummeret ditt med mindre det er til masseutsendelse og reklame
Aryamili Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Noen ganger er det påkrevd. Men i dette tilfellet så ser jeg ikke helt hvorfor de skal trenge nummeret ditt med mindre det er til masseutsendelse og reklame Er ikke jeg som er TS, altså, men er enig. De trengte nok neppe mobilnr. ved kjøp av et deksel
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Det samme skjedde med meg når jeg leverte mobilen min til reperasjon. Det var noe av det kleineste jeg var borti, Karen var riktignok helt ok, hyggelig etc. men etter 10 minutter poppet det inn en melding på mobilen min fra han hvor han skrev hvor vakker han syntes jeg var etc. og beklager hvis han stirret lenge.. jeg syns det var utrolig pinlig.. så sendte pappa for å hente mobilen min.. haha Anonymous poster hash: 7b028...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå