AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Hei. I mitt nye hus (Jippiiiii ) så er det hjørnevinduer. Små oppe og store nede. Lar man de være åpne? Har dere forslag?Anonymous poster hash: c7461...cf5
mereo Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Det kommer helt ann på for min del. Er det soverom, kommer det mye sol inn, etc.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Det kommer helt ann på for min del. Er det soverom, kommer det mye sol inn, etc. Det er hjørnevinduer på det ene soverommet og i 2 av stuene. Stuene er ikke så viktig egentlig. Der kan jeg leve uten til jeg evt ser at jeg trenger. Men hvordan har man gardiner i et hjørnevindu? Har man et fag på hver side, eller et i midten i tillegg? Noen? Anonymous poster hash: c7461...cf5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 JaAnonymous poster hash: 6396e...1a4
mereo Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Det er hjørnevinduer på det ene soverommet og i 2 av stuene. Stuene er ikke så viktig egentlig. Der kan jeg leve uten til jeg evt ser at jeg trenger. Men hvordan har man gardiner i et hjørnevindu? Har man et fag på hver side, eller et i midten i tillegg? Noen? Anonymous poster hash: c7461...cf5 Tror jeg hadde gått for lameller eller persienner.
Fossekall Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Vi har også hjørnevinduer, vi bruker plissegardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå