Gå til innhold

Betale reise med Eurobonus points hos SAS, erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Eg lurte på om da er noen her ute på forum så har brukt noen av cash poits hos SAS for å betale reisen?

Kossn fungere dette?
Har ein del points så eg vil bruke opp men får da ikkje til, noen så kan hjelpe? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du har nok poeng?

Jeg har nesten gullnivå (45000 poeng) men kan fortsatt ikke betale for reise med poengene mine alene. Det er forskjell på basic points og tilleggspoeng - for reiser skal man også ha et visst antall turer, ikke bare poeng.

Les igjennom reglene.

Anonymous poster hash: 4ab00...065
Skrevet

snakket med kundeservice i dag og de sa at det går

Skrevet

Cash points tjener du hos Norwegian. Hos SAS tjener du EuroBonus-poeng. Det er to forskjellige bonusprogrammer, men jeg regner med du mener EuroBonus.

Hva er det du ikke får til? Logg inn på sas.no, velg "Mine EuroBonus-sider" og "Bestill bonusreise". Du trenger minimum 10.000 poeng, men du kommer ikke særlig langt for så lite.

Som anonym er inne på er det forskjell mellom grunnpoeng og ekstrapoeng, men det har kun betydning for medlemsnivåene og ikke for om du kan bestille bonusreiser eller ikke.

Skrevet

Cash points tjener du hos Norwegian. Hos SAS tjener du EuroBonus-poeng. Det er to forskjellige bonusprogrammer, men jeg regner med du mener EuroBonus.

Hva er det du ikke får til? Logg inn på sas.no, velg "Mine EuroBonus-sider" og "Bestill bonusreise". Du trenger minimum 10.000 poeng, men du kommer ikke særlig langt for så lite.

Som anonym er inne på er det forskjell mellom grunnpoeng og ekstrapoeng, men det har kun betydning for medlemsnivåene og ikke for om du kan bestille bonusreiser eller ikke.

6000 poeng for en enkelreise. 10 000 er tur-retur.

• Liker 1
Skrevet

Du kan også delbetale med Eurobonus poeng.

Skrevet

Det er vel bare å velge "Bestill bonusreise" og bestille i vei. Du skal altså ikke søke opp reiser på vanlig vis og få opp priser i kroner, du må søke i den egne "fanen" for bonusreiser. Gjort det flere ganger, og da har jeg aldri hatt problemer.

Anonymous poster hash: 49f94...04f
Skrevet

Det er vel bare å velge "Bestill bonusreise" og bestille i vei. Du skal altså ikke søke opp reiser på vanlig vis og få opp priser i kroner, du må søke i den egne "fanen" for bonusreiser. Gjort det flere ganger, og da har jeg aldri hatt problemer.

Anonymous poster hash: 49f94...04f

Signerer denne. Er slik jeg også har gjort det de gangene jeg har brukt poeng til å reise med. Eneste er at man må betale flyplassavgiften med rede penger (dvs. kredittkort).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...