Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For noen år siden hadde jeg rødt hår i en lang periode, men jeg farget det mellombrunt. Håret mitt vokser ganske sakte, så mye av den røde fargen sitter fremdeles igjen i lengdene. Har noen noen tips for å få fjernet litt av den varme fargen og heller få det kjøligere?

Anonymous poster hash: a0bb4...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sølvshampoo

Anonymous poster hash: 55c29...78e
Skrevet

Lilla shampo funker nok dårlig. Lilla nøytraliserer gult, ikke rødt. For å nøytralisere rødt må det grønt til...

Anonymous poster hash: 7e963...07c
Skrevet

Lilla shampo funker nok dårlig. Lilla nøytraliserer gult, ikke rødt. For å nøytralisere rødt må det grønt til...

Anonymous poster hash: 7e963...07c

Grønnsåpe da, med andre ord? :fnise:

Haha, neida. Men prøv å legge i en kald farge.

Skrevet (endret)

Frisøren min farget den delen av håret mitt som fortsatt var litt rød med grønnfarge og nøytraliserte den. Så ta en tur til frisøren så fikset de alt. Eller blek det og farg det opp igjen..

Endret av Alisha
Skrevet

Ikke blek og farg opp igjen, det er en altfor heftig prosess for håret som sliter som bare det.

Bedre, som hun over her sier, å nøytralisere med grønt. Det har jeg også gjort. Ble bra, men var en dyr affære.

Så har jeg klart å hjemmefarge det igjen og nok en gang ble det rødskjær i det (brunt farget jeg det, men ble varmtonet, noe jeg ikke kler og ikke ville ha). Etter mye leting har jeg funnet en kald askebrun farge som faktisk klarer å dekke over alt av varmetoner, og jeg er så fornøyd...dette er hjemmefarging faktisk. Men å eksperimentere for mye, ville jeg ikke gjort...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...