Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Aloe Vera til tørr hud, som ansiktsmaske, for å roe ned irritert hud og på solbrent hud. Jeg rett og slett digger denne planten :tommelsmil:

Bruker du Aloe Vera? Hvis ja, til hva?

Anonymous poster hash: 0d681...c91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodylotion, Shampoo, håndsåpe, drikke. Smakt Aloe drikken? den selges nå på helsekost, 7eleven, Deli De Luca osv...

Anonymous poster hash: 7aa8d...64f
Skrevet

elsker aloe vera drikk!

Skrevet

Bodylotion, Shampoo, håndsåpe, drikke. Smakt Aloe drikken? den selges nå på helsekost, 7eleven, Deli De Luca osv...

Anonymous poster hash: 7aa8d...64f

Nå fikk jeg lyst til å smake det :D Jeg googlet litt og så at noen får allergisk reaksjon av Aloe Vera... Glad ikke det gjelder meg, for det hadde ikke blitt lett å finne en erstatter til Aloen.

-TS

Anonymous poster hash: 0d681...c91

Skrevet

Jeg bruker aloe vera i stedet for barberskum! Funker kjempefint! Har faktisk fått mindre nupper etter at jeg begynte. Bruker også aloe vera som krem, til solbrent hud, dersom jeg har brent meg, tørr hud, kløe.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker den til dyrene mine, samtidig til brent og tørr hud. Kattene mine ser ut til å være veldig fornøyde, og har ikke flått på lenge grunnet sprayen. Den er også veldig avkjølende for de i denne varmen. Bruker også shampoo og balsam til håret mitt, men som også kan brukes til kattene for pelsen. Samtidig har jeg også sminke med aloe vera i! Kjempe kult å tenke på at alt dette kommer fra en liten plante :D

Skrevet

Ingenting. Eksen var frelst og er ordentlig I toppen for tiden med salg av aloe vera. Han prøvde å frelse meg og etter det har jeg fått litt avsmak. Og drikken smaker bokstavelig talt oppkast :spy:

Skrevet

bruker aloe vera på solbrent hud eller bare etter soling (uten å bli brent) og som aftershave. Bruker søsterplanten aloe ferox i hårkur, øyekrem, dagkrem og lepomade. Frelst etter jeg var innom fabrikken i sør-afrika

Skrevet

Tykkjer huden berre blir raud og irritert eg. Kanskje det har noko med typen å gjere. Har prøvd Jason og Vaseline intensive care. Nokon som har erfaring med dei?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Aloe Vera til tørr hud, som ansiktsmaske, for å roe ned irritert hud og på solbrent hud. Jeg rett og slett digger denne planten  :tommelsmil:Bruker du Aloe Vera? Hvis ja, til hva? Anonymous poster hash: 0d681...c91

Bruker du ekte produkter?

Vær obs på at det finnes etterligninger med Alo Vera navnet på.

Anonymous poster hash: 5b565...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker aloe vera på brent hud og som fuktighetsmaske før jeg går i dusjen. 

Anonymous poster hash: dc846...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...