AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Dette er nytt for meg, så lurer på hva som er best? Burde jeg vise til et budsjett hvor jeg kan opprettholde normal renteverdi, budsjett med høy rente eller servere dem flere forskjellige? Sånn for å vise dem at jeg kan sjonglere flere evnt. scenarioer?Anonymous poster hash: 370ef...f9b
appelsinjuice Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Vi laget budsjett ut i fra dagens rentenivå samt dersom renta går opp fem prosentpoeng. Banken var ikke interessert i å se på de. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Banken bruker sifo budsjett, ikke ditt budsjett. Google, så får du opp satsene.Anonymous poster hash: 6a351...8ca 2
asterix Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Satte opp et budsjett som viste mitt reelle forbruk og all inntekt og hvor mye jeg hadde til overs for å betale lån. Med tanke på min familiesituasjon ville jeg aldri ha fått lån om banken hadde brukt SIFO-budsjettet i stedet for mitt eget budsjett.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Vi satte opp ett budsjett med våre relle utgifter og en lånerente på 8%. Dette ble godt mottatt og det var ikke noe problem å låne det beløpet vi ønsket. Anonymous poster hash: 4d019...d3e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar! Jeg kommer ALDRI til å bruke SIFO (misforstå meg rett), det budsjettet er jo helt latterlig... Kommer fra en rik familie hvor samlet inntekt var på 3 mill, vi sløste jo ikke rundt oss slik det står beksrevet i SIFO... Ei heller bruker jeg så mye når jeg er alene med to små barn. Bruker virkelig en norsk gjennomsnittsfamilie så mye...? Vi gjorde jo ikke det da vi hadde "all verdens" med penger engang! Sender med et budsjett uansett, og håper de tar til etterrettning. Det er jo mitt reelle forbruk og inntekt som ligger til grunn, selv om jeg vet banken opererer med stive papirer og retningslinjer. Anonymous poster hash: 370ef...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå