AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Stemmer dette? Vel, jeg skaper jo fremtiden min, og har ikke vært noe flink til å takle at ALT ikke skjer på en gang. Jeg har fått helt panikk, og gått så masse med angst, fordi jeg ikke har alt jeg vil ha. Som f.eks, en fyr jeg liker..kan bli trist om vi ikke har hatt kontakt på 1 uke, selvom vi kunne gå flere uker før uten kontakt, men bare ta den opp igjen. Å ha den jobben du kunne tenkt deg..ja alt. Jeg jobber hardt med meg selv og har størst fokus på meg selv. Jeg har slitt så enormt og jeg tenker kanskje at det er best trives med seg selv istedefor å lete etter bekreftelser i andre hele tiden. Anonymous poster hash: e471b...0fc
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Wow, noen kommer til å se innlegget ditt og tro at det er meg. Men det stemmer, og du er veldig fornuftig når du sier at det er best å trives med seg selv. Det blir slitsomt både for andre og deg selv i lengden om du lever på bekreftelser. (Altså...du trenger ikke bli eremitt. Har du vært trist og ensom i en uke, så fyr nå av en mail til den du savner mest.) Gode ting kommer når du jobber for dem, og du gjør jobben enklest når du ikke tenker for mye på hva andre synes, gjør og lykkes med. Et klokt menneske sa til meg en gang (tolk gud som du vil her...): Det finnes tre ting her i verden. Dine planer, andre menneskers planer og guds planer. Det du styrer, er dine planer. Du har ett liv å legge planer på, så gjør det aller beste ut av det. Justér dem om de andre to faktorene lager surprise twists, men ikke skrinlegg dine egne planer for å bli en birolle i noen andres. En dag skal du se det skjer så mye på en gang at vi blir svimle... Stå på Anonymous poster hash: 6adf9...44d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Wow, noen kommer til å se innlegget ditt og tro at det er meg. Men det stemmer, og du er veldig fornuftig når du sier at det er best å trives med seg selv. Det blir slitsomt både for andre og deg selv i lengden om du lever på bekreftelser. (Altså...du trenger ikke bli eremitt. Har du vært trist og ensom i en uke, så fyr nå av en mail til den du savner mest.) Gode ting kommer når du jobber for dem, og du gjør jobben enklest når du ikke tenker for mye på hva andre synes, gjør og lykkes med. Et klokt menneske sa til meg en gang (tolk gud som du vil her...): Det finnes tre ting her i verden. Dine planer, andre menneskers planer og guds planer. Det du styrer, er dine planer. Du har ett liv å legge planer på, så gjør det aller beste ut av det. Justér dem om de andre to faktorene lager surprise twists, men ikke skrinlegg dine egne planer for å bli en birolle i noen andres. En dag skal du se det skjer så mye på en gang at vi blir svimle... Stå på Anonymous poster hash: 6adf9...44d Godt sagt Anonymous poster hash: ada73...46f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå