Gå til innhold

Fett som samler seg ved knærne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener både styrke og kondisjon, og lever generelt et aktivt liv. Jeg spiser godt og sunt og har alltid gjort det. Jeg er altså slank og trent. Men, jeg kan ikke fordra beina mine. Rundt knærne ser jeg rett og slett usunn ut. Fettet har på en måte "pakket inn" knærne mine. Det er overhodet ikke pent. Er dette noe noen bare er født med, eller finnes det øvelser jeg kan gjøre for å forbedre situasjonen?

Anonymous poster hash: 3f1b6...196
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Knefett? Dette fenomenet har jeg hørt om. Jeg er temmelig sikker på at det er noe som kun ligger i hodet ditt...

Bilde?

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som fett. Ødem kanskje?

Har forøvrig aldri hørt om dette, eller sett det (fett altså) på en normal person

Anonymous poster hash: 26451...c86
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Høres ikke ut som fett. Ødem kanskje?Har forøvrig aldri hørt om dette, eller sett det (fett altså) på en normal person Anonymous poster hash: 26451...c86

Er en psykisk greie. Har sett et program der en innbilte seg at hun hadde fett på knærne.

Skrevet

Jeg har også fett/muskler rundt knærne. Du er ikke alene, Hehe. Kommer til syne mest når jeg bøyer knærne og fettet på en måte presses frem til sidene ;) Selv om jeg er slank så har jeg altså ikke slike smale pene dameknær som mange har. Bare bein er ikke det mest flatterende med andre ord. Det har plagd meg en del før, men lever godt med knefettet mitt nå :D

Anonymous poster hash: 9624a...94e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...