AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Vet dette går inne ann å svare på, men lurer på noe. Forventa el var på tirsdag, men mener å tror den kom tidligere, på lørdag. I dag 5 dager etterpå, har jeg litt ubehag nederst i magen, men midt på der nede ? Anner ikke hva som skjer. Noen med lignende erfaringer ? Anonymous poster hash: 1d56d...29a
Jento89 Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Vet dette går ikke ann å svare på, men lurer på noe. Forventa el var på tirsdag, men mener å tror den kom tidligere, på lørdag. I dag 5 dager etterpå, har jeg litt ubehag nederst i magen, men midt på der nede ? Anner ikke hva som skjer. Noen med lignende erfaringer ? Anonymous poster hash: 1d56d...29a
Jento89 Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Å der glømte jeg annonym knappen jaja, la gå
Biloba Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Slike ubehag gir ikke noe informasjon om hvorvidt noe fester seg eller ikke. Det får du ikke vite før du kan teste. Er den positiv, vet du fortsatt ikke om den følelsen du har i dag har noe med embryoet å gjøre. Nytter ikke å prøve å spå;-) 2
Jento89 Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Slike ubehag gir ikke noe informasjon om hvorvidt noe fester seg eller ikke. Det får du ikke vite før du kan teste. Er den positiv, vet du fortsatt ikke om den følelsen du har i dag har noe med embryoet å gjøre. Nytter ikke å prøve å spå;-) Nei jeg vet:) tenkte bare å høre om andres erfaringer med dette. Men må smøre meg med tolmodighet å se
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Det har aldri blitt påvist at det går ann å kjenne at egget fester seg. Men det er veldig lett å tolke hver eneste ukjente stikninger ol som noe positivt. Du må nesten bare vente til det er tid for å teste. Anonymous poster hash: 6647d...e7a 1
Jento89 Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Det har aldri blitt påvist at det går ann å kjenne at egget fester seg. Men det er veldig lett å tolke hver eneste ukjente stikninger ol som noe positivt. Du må nesten bare vente til det er tid for å teste.Anonymous poster hash: 6647d...e7a Ja, jeg må smøre meg med tolmodighet:) enda en god stund til mensen, så får bare vente å se
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Blir bare verre :S stikkinger på høre side nede i magen en plass, ubehagelig. Å magen kjennes øm ut. Anonymous poster hash: 1d56d...29a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Blir bare verre :S stikkinger på høre side nede i magen en plass, ubehagelig. Å magen kjennes øm ut. Anonymous poster hash: 1d56d...29a Blir morsomt når du finner ut du ikke er gravid og alle disse "symptomene" er vanlige kroppsprosesser.Anonymous poster hash: f9c3e...4c1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Blir morsomt når du finner ut du ikke er gravid og alle disse "symptomene" er vanlige kroppsprosesser.Anonymous poster hash: f9c3e...4c1 Hmm.. Sorry ! :o ska ikke skrive mer.. Virke som jeg bare irriterer:-/Anonymous poster hash: 1d56d...29a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Hmm.. Sorry ! :o ska ikke skrive mer.. Virke som jeg bare irriterer:-/Anonymous poster hash: 1d56d...29a Det er mange tråder her om de minste fornemmelser en kan føle i kroppen mens en prøver, for ikke å snakke om alle som har syke smerter og er forferdelig kvalme, folk angir symptomer fra hodet til føttene, kanskje 4-8 symptomer fra forskjellige organer hos samme person. Og ofte med høy presisjon og detaljrikdom i beskrivelse av utflod og andre ting som er mest interessant for personen selv. Mange som har vært her en stund blir lei av å bli bedt om å gjette på graviditet ut fra symptomer omtrent før eggløsning (og faktisk ofte reelt før også), men det er unødvendig å være sur mot spørrende brukere likevel. Det er jo frivillig å lese, og å svare.Anonymous poster hash: 54a1d...f84
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Det er mange tråder her om de minste fornemmelser en kan føle i kroppen mens en prøver, for ikke å snakke om alle som har syke smerter og er forferdelig kvalme, folk angir symptomer fra hodet til føttene, kanskje 4-8 symptomer fra forskjellige organer hos samme person. Og ofte med høy presisjon og detaljrikdom i beskrivelse av utflod og andre ting som er mest interessant for personen selv. Mange som har vært her en stund blir lei av å bli bedt om å gjette på graviditet ut fra symptomer omtrent før eggløsning (og faktisk ofte reelt før også), men det er unødvendig å være sur mot spørrende brukere likevel. Det er jo frivillig å lese, og å svare.Anonymous poster hash: 54a1d...f84 Det skjønner jeg veldig godt:)) Anonymous poster hash: 1d56d...29a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Jeg hadde også slike murringer/smerter fra 5-8 dpo forrige pp, aldri hatt det før. Tenkte at nå skjer det! Og det fortsatte med mye murringer og kroppen var annerledes. Likevel kom mensen som normalt.. Tror du bare må vente og se. Noen kjenner det slik når egget fester seg, men det er ganske normalt at å ha murringer i denne fasen uansett. så hva man egentlig kjenner vet man dessverre ikke. Lykke til Anonymous poster hash: 16704...58f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Jeg hadde også slike murringer/smerter fra 5-8 dpo forrige pp, aldri hatt det før. Tenkte at nå skjer det! Og det fortsatte med mye murringer og kroppen var annerledes. Likevel kom mensen som normalt.. Tror du bare må vente og se. Noen kjenner det slik når egget fester seg, men det er ganske normalt at å ha murringer i denne fasen uansett. så hva man egentlig kjenner vet man dessverre ikke. Lykke til Anonymous poster hash: 16704...58f Jeg hadde også slike murringer/smerter fra 5-8 dpo forrige pp, aldri hatt det før. Tenkte at nå skjer det! Og det fortsatte med mye murringer og kroppen var annerledes. Likevel kom mensen som normalt.. Tror du bare må vente og se. Noen kjenner det slik når egget fester seg, men det er ganske normalt at å ha murringer i denne fasen uansett. så hva man egentlig kjenner vet man dessverre ikke. Lykke til Anonymous poster hash: 16704...58f Okay, takk for svar har hatt murringer og stikkinger siden 6 dager nå. Mensen forventes i starten av mars. Får vell bare vente å se Anonymous poster hash: 1d56d...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå