AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Hei! Jeg er en jente som er 174cm høy og veier ca. 61 kg. Jeg vet at jeg har en sunn BMI, men føler meg allikevel ikke "tynn og pen". Det meste av fett samler seg for meg på lår og mage, noe som er veldig uflatterende etter mitt synspunkt. Jeg vet at jeg i teorien ikke kan gå ned noe spesielt mye i vekt fordi jeg da kommer til å bli undervektig (kan vel veie så lite som 57kg uten å bli klassifisert som undervektig). Hva bør jeg gjøre for å få mindre fett på mage/lår og bli tynnere, uten å bli "undervektig"? Jeg spør om hjelp fordi jeg tidligere har hatt store problemer med kropp og mat, og veide i en periode 49 kg (da jeg var like høy som jeg er nå), og var fremdeles ikke fornøyd med utseende, da jeg bestandig liksom har den ekstra fettvalken på magen som jeg aldri blir kvitt. Så: Hva bør jeg gjøre for å få mindre mage/lår? Mvh. AH Anonymous poster hash: a83d9...c7e Anonymous poster hash: a83d9...c7e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Trene? Anonymous poster hash: ea864...81a 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Trene mage og lår. Anonymous poster hash: 71cd9...463 1
Sarasnøkkel Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Trene mage og lår. Anonymous poster hash: 71cd9...463 Men vil jeg ikke da få større lår og sånn fordi det blir mer muskler? (Ikke AH her altså) Endret 20. februar 2015 av Sarasnøkkel
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Men vil jeg ikke da få større lår og sånn fordi det blir mer muskler? Dette er en myte.Du må trene MYE for å få større lår. Anonymous poster hash: e9f41...71d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Men vil jeg ikke da få større lår og sånn fordi det blir mer muskler? Da må du trene mye og veldig tungt. Sansynligvis vil du gå ned i størrelse når musklene blir strammere. Anonymous poster hash: c0a32...ebd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Ettersom du ikke var fornøyd da du veide 49 kg kommer nok du ikke til å bli fornøyd uansett hvordan du ser ut. Du burde jobbe med hodet ditt. Det er helt normalt å ikke være skrapa for fett. Anonymous poster hash: 525b5...be6
Gjest Runforit Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Jogging og yoga er fint for en definert kropp. Bare pass på å spise nok så du ikke blir mager. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Ettersom du ikke var fornøyd da du veide 49 kg kommer nok du ikke til å bli fornøyd uansett hvordan du ser ut. Du burde jobbe med hodet ditt. Det er helt normalt å ikke være skrapa for fett. Anonymous poster hash: 525b5...be6 Nettopp det jeg har gjort, flere år siden jeg hadde det slik, men er redd for å havne der igjen om jeg begynner å fokusere for mye på tallet på vekta, derfor jeg velger å spørre om tips for hvordan jeg kan jobbe med å få en bedre kropp uten å gå ned så alt for mye i vekt. -AH Anonymous poster hash: a83d9...c7e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Jogging og yoga er fint for en definert kropp. Bare pass på å spise nok så du ikke blir mager. Ok! Da prøver jeg ut dette! Har mer tro på det enn å trene hard styrke for å bli slankere. Men har ingen plan om å bli alt for mager, derfor jeg spør etter tips som ikke gjør at jeg nødvendigvis går ned MASSE i vekt -AH Anonymous poster hash: a83d9...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Trene mage og lår. Anonymous poster hash: 71cd9...463 Tror jeg er enig med hun som skrev over her om at jeg ikke nødvendigvis vil bygge store muskler, ei venninne av meg som drev å trente styrke aktivt gikk opp flere buksestørrelser på bare noen måneder. -AH Anonymous poster hash: a83d9...c7e
Gjest Runforit Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Ok! Da prøver jeg ut dette! Har mer tro på det enn å trene hard styrke for å bli slankere. Men har ingen plan om å bli alt for mager, derfor jeg spør etter tips som ikke gjør at jeg nødvendigvis går ned MASSE i vekt -AH Anonymous poster hash: a83d9...c7e Er cm som teller Vekta betyr ikke en shait.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #13 Skrevet 20. februar 2015 Er cm som teller Vekta betyr ikke en shait. Anonymous poster hash: a83d9...c7e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #14 Skrevet 20. februar 2015 Om du vil bli en mindre versjon av deg selv, så gå ned i vekt. Om du vil bli en strammere og slankere versjon av deg selv, så tren styrketrening. Anonymous poster hash: 6edab...568
drue Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Styrketrening er det som gir det en definert, stram, fin kropp. 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #16 Skrevet 22. februar 2015 Psykolog. (Ikke vondt eller frekt ment) Jeg tenker at det sitter i hodet på deg, du blir ikke fornøyd og har for stort fokus på utseende og kroppen din. Tenker også at det er bekymringsverdig at så mange slenger seg på og gir råd for å hjelpe deg å fortsette med dette. Anonymous poster hash: e62a7...a4f
Gjest Coolaid Skrevet 22. februar 2015 #17 Skrevet 22. februar 2015 Det er naturlig at kvinner har litt fett på kroppen (høyere fettprosent enn menn) Hvorfor kjempe mot det som er naturlig ? Legg ut et bilde av magen din da vel... eller en tilsvarende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå