AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Vet det har vært lignende tråder her tidligere sesonger. Så da sparker jeg i gang årets: Hva elsker vi med vår- og sommermote for 2015? Farger? Plagg? Sko? Og hva liker vi ikke? Anonymous poster hash: 3a314...779
Gjest Evans Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Tror jeg liker det meste, minus disse culottes buksene (?) i olastoff, slik som denne fra HM Liker at det er masse blonder, men det er jo ganske ofte det er i sommermoten, og kanskje litt mer turikis enn i fjor? Hm. Turkis er en fin farge, men kler den ikke så godt selv.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Tror jeg liker det meste, minus disse culottes buksene (?) i olastoff, slik som denne fra HM Liker at det er masse blonder, men det er jo ganske ofte det er i sommermoten, og kanskje litt mer turikis enn i fjor? Hm. Turkis er en fin farge, men kler den ikke så godt selv. Den buksen var .... (mangler ord, så: ikke bra). Jeg liker at det er bukser med vide ben (bootcut og sleng). De siste årenes skinnyjeans passer svært få kropper som har passert 25 år. Jeg liker fargene. Anonymous poster hash: 3a314...779
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Jeg liker ikke at buksene blir videre. Jeg liker heller ikke at magetoppene ser ut til å bli en sesong til. Anonymous poster hash: b1e87...e73 1
A.s Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Liker fargen hvit, liker blonder, liker magetopper! Liker ikke.. Formløse plagg! Relativt sjelden hvertfall!
sweg Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Eeelsker lange skjørt. Da mener jeg ikke maxiskjørt, men de "store" midiskjørtene som går til rett under kneet. Som dette fra H&M Liker også at det ikke er så mye tettsittende nå må på moten. Liker ikke vide bukser, babyrosa og crop tops. Død over crop tops.
Gjest Nanne70 Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Jeg liker blåtonene, hvitt og khaki/naturfargene. Er veldig begeistret for denim/chambraytrenden, de vide buksene og de avslappede kjolene. Synes det er kult med sko med spiss tå, snøresandaler og shoeboots, og synes at veldig mye av bohemtrenden er fin, selv om det ikke er helt min stil. Kan styre meg for snekkerbukser, magetopper, "flatforms" og alle pastellfargene. Her er noen av favorittkolleksjonene mine: http://www.vogue.co.uk/fashion/spring-summer-2015/ready-to-wear/bruuns-bazaar http://www.vogue.co.uk/fashion/spring-summer-2015/ready-to-wear/by-malene-birger http://www.hunkydory.com/en/ss15-fashion-show
Gjest Selfie Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Endelig er "min" stil inne!Jeg har i noen år hatt halvlang wobklipp som mange klipper seg nå, og en stil som er litt tidlig 60-tall møter 70-tall. Nå har det kommet mye sånt i butikkene, og det er gøy. Liker også 90-tallskjolene. Håper det kommer lange 90-tallskjoler med knepping foran, til sommeren. De siste årenes mote har jeg ikke likt noe særlig,spesielt den med å ha blonder på alt. Blondeshorts feks.Usj.
Gjest Selfie Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Brukte forresten mye culottebukser i fjor når det var varmt nok, og gleder meg til å bruke de igjen! Har en i svart og en rustfarget.
netpuppy Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Elsker petrol fargen som kommer nå. Det er en av mine absolutte yndlingsfarger og kombinert med at stilen dreier mye mot klassisk for tiden tror jeg at jeg kan finne mye fint i butikkene fremover Er ikke fullt så begeistyret for slengbukser og 90-talls stilen generelt, selv om jeg har funnet ett og annet plagg jeg likte innen det og
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Jeg hater intenst at nesten alt er gjennomsiktig i stor eller liten grad. Jeg er ikke blant dem som liker å ha puppene på vift, så jeg må alltid ha en topp under toppen, og det blir varmt om sommeren Anonymous poster hash: b1e87...e73
missLynch Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Elsker at semsket brunt skinn er en av trendene; nydelig sammen med hvitt og jeansblått. Kommer ikke til å kjøpe culottes-bukser, det er sikkert. Enig med bruker over her: død over crop tops!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå