Tomine Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Jeg venter mitt første barn i desember, og er veldig usikker på om jeg skal kjøpe kombivogn eller duovogn. Kan noen med erfaring hjelpe meg litt her?
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Jeg ville ha kjøpt vanlig dypvogn, og en løs bag som fikk plass oppi. Det funket utmerket for meg iallefall..... Mine barn er født i oktober og august.
diddi Skrevet 11. august 2004 #3 Skrevet 11. august 2004 Se på gravidforumet, der dette har vært tatt opp utallige ganger.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 Jeg kjøpte vogn uten løs bag, og angret. Da minstemann var 6 mnd, ville han sitte oppreist, og måtte da kjøpe ny vogn, da den andre ikke funket til det.
Smila Skrevet 11. august 2004 #5 Skrevet 11. august 2004 Jeg ville kjøpt kombivogn. For det første er det utrolig praktisk med den løse bagen i. Spesiellt når babyen er lite, så kan du ta den lett med deg inn hit og ditt med en sovende baby i. Den er også kjekke hvis man ønsker å bruke bilnett som sikkerhet. Og dessuten synes jeg kombivogn er mye penere å se på enn duovognene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå