Gå til innhold

middagsdate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kleint å spise middag sammen ute første date? Eller er det en god idé? Noen som har noen erfaringer og dele?

Anonymous poster hash: a7ff5...498
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg har vært på en tapasrestaurant på første date og det var veldig koselig :) Kommer litt an på hvor man går også, ville kanskje ikke valgt en veldig fancy restaurant.

Skrevet

Er det kleint å spise middag sammen ute første date? Eller er det en god idé? Noen som har noen erfaringer og dele?

Kommer litt an på, egentlig. Hvis man har snakket litt sammen på forhånd, kan det absolutt være koselig. Har selv hatt en førstedate på en "restaurant", da var det sushi som sto på menyen. Det var god stemning.

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg har vært på en tapasrestaurant på første date og det var veldig koselig :) Kommer litt an på hvor man går også, ville kanskje ikke valgt en veldig fancy restaurant.

Takk for svar :) Nei, jeg ville nok ikke ha valgt en fancy restaurant heller, jeg trives dessuten best på uformelle steder!

Kommer litt an på, egentlig. Hvis man har snakket litt sammen på forhånd, kan det absolutt være koselig. Har selv hatt en førstedate på en "restaurant", da var det sushi som sto på menyen. Det var god stemning.

Ja. Vi har ikke snakket så veldig mye sammen, egentlig. Matchet på tinder og har tekstet litt frem og tilbake. Litt redd for at det kan bli kleint om jeg (eller han, forsåvidt) ikke lever opp til forventningene, men samtidig er det greit å ha noe å "gjøre på". Han spurte om jeg ville ta noe å drikke eller om vi skulle spise middag sammen et sted. Men ble litt usikker på hva jeg skal svare.

Takk for svar til deg også forresten!:)

Skrevet

Helt greit det, foretrekker selv heller bar eller lignende der man kan bevege seg eller gjøre noe. Blir av en eller annen grunn litt stiv og formel ved et middagsbord.

Anonymous poster hash: 8658a...77c

Skrevet

jeg er nok hun som foretrekker en bar, og øl...
Blir så "stresset" av dater at mat ville være ubehagelig, mens en øl gir roen ganske umiddelbart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...