AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg skal en spontantur til Kristiansand i helgen med en venninne, og lurer på hva man kan og bør gjøre når man er der? Hva bør man se, hvor bør man spise og hvor er det greit å shoppe litt? Anonymous poster hash: 16fb5...a7e
pippip Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Det er ikke så mye sightseeing i kristiansand, i hvert fall ikke om vinteren. Du har jo dyreparken, der er det fint hele året, og fordelen med å dra nå er at du slipper store folkemengder. Det er hyggelig å tusle rundt i gamlebyen og langs vannet fra Tangen til fiskebrygga. For shopping har du to steder: Sørlandssenteret og sentrum. Det er meldt fint vær i helgen så jeg ville nok satset på sentrum, litt koseligere. Det kryr av restauranter i byen, hva slags mat liker du?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar! Vi er nå på vei. Jeg liker det meste av mat, men kunne gjerne tenkt meg å prøve tapas! Ellers er jeg alltid glad i en god biff. Anonymous poster hash: 16fb5...a7e
pippip Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Det har nettopp åpnet en ny tapasrestaurant i byen. Jeg har ikke rukket å prøve den selv, men den fikk terningkast 6. Den heter Le Monde Tapas og ligger i nedre del av gågaten. For biff har du Slakter Sørensen på torget. Ellers har de veldig god burger på både Tollboden Burger Bordello og Patricks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå