Gå til innhold

Fjerne hudormer/sorte prikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode råd til å bli kvitt hudormer/sorte prikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vanskelige å få tak på. Ble lettere for meg å presse de ut etter at jeg begynte med MD Formulations Continuous Renewal Serum. Før var de umulig å få tak på; nå popper de ut med et ganske lett trykk... men de kommer jo ganske raskt tilbake uansett.

Anonymous poster hash: 2b3b2...442
Skrevet

Gode råd til å bli kvitt hudormer/sorte prikker?

Har ikke noen gode råd, men vil gjerne fortelle hva vi kalte hudormer da jeg var ung ;)

Vi kalte de for svartinger ;) Men det går jo ikke lenger...

Anonymous poster hash: 652a2...b34

• Liker 3
Skrevet

Bruk damp eller gå til hudpleier ! Finnes også strips man klistrer på nesa å drar av :)

Skrevet

Det skulle jeg også likt å vist!! Hørt om milk peel som skal fjerne dem, men får følelsen av at de kommer tilbake etterpå. Foreløpig er mitt beste tips sminke ;P ( som ikke tetter porer)

Skrevet

I og med at sorte prikker kommer av døde hudceller som blir liggende i porene og oksiderer (og jeg har overproduksjon av hudceller) ønsker jeg egentlig tips til noe jeg kan bruke daglig, men som ikke er en kjempe stor prosess og utføre :-)

Samt noe som kan gi det hele en kickstart :-)

Skrevet

Sjekk Shephora

Anonymous poster hash: 390db...573
Skrevet

Ser at et av tipsene her er å klemme de ut, men som jeg har forstått det vil du få en overproduksjon av talg, som da igjen gir deg flere hudormer. IKKE KLEM DE UT!

Anonymous poster hash: cbee8...e12

Skrevet

Ved å klemme de ut kan du også ende opp med sprukne blodkar i ansiktet, ikke til å anbefale.

Anonymous poster hash: 962db...8e7
Skrevet

Husk å rense huden godt hver dag og bruk peeling. Dermaroller funker også.

Jeg fjerner sminke med kokosolje og så en toner/make-upfjerner før jeg smører med en god krem. Da holder jeg de i sjakk.

Får de gjerne tilbake etter en fylletur med mye alkohol og dårlig rensing av huden etterpå :P

Anonymous poster hash: f217b...350
Skrevet

Jeg brukte produkter fra Jan Marini en stund, et c-vitamin serum og en eller annen syre. Da holdt de seg borte i lang tid, men de kommer jo tilbake. Foreløpig er Jan Marini det beste jeg har vært borti som har fungert på sorteprikker, men det var så hårreisende dyrt at jeg får heller leve med dem til jeg føler jeg kan ta meg råd igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...