~*Unni*~ Skrevet 12. august 2004 #21 Skrevet 12. august 2004 Strømpebånd hadde jeg aldri giddet å gå med' date=' ihvertfall ikke for at det skulle blitt kastet til sultne ulver.[/quote'] Jeg som gikk med strømpebånd hele dagen og glemte å gi det videre :klaske: (til de som hadde vært samboere lengst og burde gifte seg neste gang...litt tradisjon blitt heromkring)
hoppende Skrevet 12. august 2004 #22 Skrevet 12. august 2004 Jeg ville ikke kaste buketten heller, derfor ble det til at brudgommen tok av strømpebåndet med tennene og så kastet vi det til alle de ugifte mannfolkene...
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2004 #23 Skrevet 12. august 2004 brudgommen tok av strømpebåndet med tennene :o Så utrooolig vulgært!!!
Lullu Skrevet 13. august 2004 #24 Skrevet 13. august 2004 :o Så utrooolig vulgært!!! Dette gjorde de i bryllupet jeg var i også. Var veldig morsomt, og litt sexy syntes vi som gjester (og alle andre jeg pratet med). Litt Prippen Poirot?
Gjest MrsL Skrevet 13. august 2004 #26 Skrevet 13. august 2004 Det er vel nok en tradisjon fra USA? Synes det er litt artig jeg da
Måne Skrevet 13. august 2004 #27 Skrevet 13. august 2004 Her skal det hverken brukes tenner eller kastes noe som helst. Trenger ikke ta opp alle amerikanske tradisjoner...syns jeg
hoppende Skrevet 13. august 2004 #28 Skrevet 13. august 2004 Man må ikke kaste noe om man ikke vil. Jeg visste heller ikke om at det var en amerikansk tradisjon. Toastmaster kom bort til meg og spurte meg om det var greit for meg å lage litt morro ut av det og jeg sa ja. Om det er vulgært eller ikke vet ikke jeg, men gjestene syntes det var morsomt iallefall
Gjest Poirot Skrevet 16. august 2004 #29 Skrevet 16. august 2004 Dette gjorde de i bryllupet jeg var i også. Var veldig morsomt, og litt sexy syntes vi som gjester (og alle andre jeg pratet med). Litt Prippen Poirot? Ja, hvis man er prippen fordi man ikke liker at mannen kler av undertøyet til kvinnen med tenna, foran en hel haug mennesker, for deretter å kaste det ut til de andre mennene, så er jeg nok det.
minniepus Skrevet 16. august 2004 #30 Skrevet 16. august 2004 Enig med Poirot. Jeg la buketten igjen på suiten (orket ikke ta den med hjem for å hive den i søpla senere), men svigermor var å henta den der da hun fikk høre det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå