Gjest Bertine Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 hei alle medbruder i vårt bryllup, etter avslutningen, gikk jeg opp på scenen mens alle ugifte damer/jenter stilte seg i en flokk bak, og så kastet jeg buketten bak ryggen. Det var så morsomt!! 2-3 stykker sloss nesten om den Det kan virkelig anbefales, vi fikk alle oss en god latter, og den som fikk buketten var så glad :-) ps. jeg hadde en liten bukett utenom, kastet ikke min bukett, bare så det er sagt Passer kanskje ikke i alle bryllup, men hos oss ble det veldig godt mottat, he he...
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #3 Skrevet 11. august 2004 Neitakk, det skal jeg nok ikke gjøre. Synes det er veldig harry og klisjepreget.
~*Unni*~ Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 Jeg kunne godt tenke meg og gjort det...vært litt harry ..men jeg glemte å lage en liten bukett og jeg nektet å gi fra meg min
nessi Skrevet 12. august 2004 #5 Skrevet 12. august 2004 Jeg har vært med på at bruden kaster strømpebåndet istedenfor buketten, så hvis jeg skal kaste noe blir det strømpebåndet
blyg Skrevet 12. august 2004 #6 Skrevet 12. august 2004 Hei. Jeg kastet også min bukkett, til alles begeistring. Jeg kastet den originale bukketten, men hun som fikk den, la den igjen på gavebordet til meg når hun dro, slik at jeg fikk den tilbake. Det var en meget vellykket seanse, med mange håpefulle ugifte venninner i stor spenning!! Kuule bilder ble det også!! (ingen som synes dette var klisje-aktig!!) blyg
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2004 #7 Skrevet 12. august 2004 Jeg har vært med på at bruden kaster strømpebåndet istedenfor buketten' date=' så hvis jeg skal kaste noe blir det strømpebåndet [/quote'] :o Deter jo enda verre enn å kaste buketten!! Slenge undertøyet sitt rundt til gjestene...???? Hva i all verden er vitsen med strømpebåndet om ikke mannen engang skal se det på?
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2004 #8 Skrevet 12. august 2004 (ingen som synes dette var klisje-aktig!!) blyg Du tror vel ikke de hadde sagt det til deg, om de syntes det var skikkelig teit?
*Emma* Skrevet 12. august 2004 #9 Skrevet 12. august 2004 Det med strømpebånd kommer vel ogsåfra USA men det er ikke bruden som skal kaste det. Der kaster bruden brudebuketten til de single jentene, mens mannen kaster strømpebåndet hennes til de single guttene!
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2004 #10 Skrevet 12. august 2004 Det med strømpebånd kommer vel ogsåfra USA men det er ikke bruden som skal kaste det. Der kaster bruden brudebuketten til de single jentene, mens mannen kaster strømpebåndet hennes til de single guttene! Dette er en skikk jeg ALDRI ville funnet meg i. Noe så begredelig. Om noen skal kaste undertøy, får mannen kaste sitt eget.
Lullu Skrevet 12. august 2004 #11 Skrevet 12. august 2004 Det med strømpebånd kommer vel ogsåfra USA men det er ikke bruden som skal kaste det. Der kaster bruden brudebuketten til de single jentene, mens mannen kaster strømpebåndet hennes til de single guttene! Jepp, dette har vi også planer om. Min mann tar av meg mitt strømpebånd (tror jeg skal ha 2 på meg. Vil jo spare et av de til datteren min evnt. gifter seg). Brudebuketten har jeg ikke planer om å kaste, men det var jo lurt med en ekstra bukett :-) Vi får se. Syntes bare dette er moro jeg. Og det gjør nok de single vennene våre også Min sambo stilte seg ivrig opp i sist bryllup der strømpebåndet ble kaster. Jeg skrek ivrig på sidelinjen. Var ikke han som endte opp med båndet, men det ble allikevel vi som ble "neste-par-ut"
nessi Skrevet 12. august 2004 #12 Skrevet 12. august 2004 Ting kan være tradisjoner fra hvilket land det vil og være så klisje eller harry det vil - vi gjør det som passer oss. Vet ikke om jeg skal kaste noe, og vet ikke engang om jeg skal ha strømpebånd, men det var mye moro og latter rundt leken, da det ble gjort i bryllupet jeg var i (og jeg fikk tak i strømpebåndet).
Gjest Tex Skrevet 12. august 2004 #13 Skrevet 12. august 2004 Jeg syns også at sånne ting blir litt svulstig. Min bukett ble lagt på min lillesøsters grav, brudepikebuketten er tørket og står i et skap på stua. Strømpebånd hadde jeg aldri giddet å gå med, ihvertfall ikke for at det skulle blitt kastet til sultne ulver.
Lullu Skrevet 12. august 2004 #14 Skrevet 12. august 2004 Både min mann og jeg syntes det er sexy med strømpebånd Det er rett og slett et must for min del under kjolen. Om det blir kastet til "sultne ulver" (ingen fin betegnelse på single menn som innerst inne helst IKKE vil få tak i båndet ), får jeg sørge for å beholde et annet til bryllupsnatten :-)
Jens Skrevet 12. august 2004 #15 Skrevet 12. august 2004 I ett av de første bryllupene en av jentene i gjengen hadde for 5-7 år siden, prøvde bruden på dette. Det endte opp med att alle trakk seg tilbake og buketten ble liggende på bakken. Ingen har gjort det siden..
blyg Skrevet 12. august 2004 #16 Skrevet 12. august 2004 Du tror vel ikke de hadde sagt det til deg, om de syntes det var skikkelig teit? Muligens ikke, men da hadde de vel heller ikke stillt seg velvillge opp, og "sloss" om å ta den i mot? Har bilder fra denne seansen, og der ser det ut som alle storkoser seg!! Men... smaken er som baken... og man må gjøre det man selv synes er moro!! blyg
blyg Skrevet 12. august 2004 #17 Skrevet 12. august 2004 Strømpebånd hadde jeg aldri giddet å gå med' date=' ihvertfall ikke for at det skulle blitt kastet til sultne ulver.[/quote'] Jeg hadde strømpebånd, som mine to forlovere ga meg siste kvelden før bryllupet. Dette var hvitt og blått, så da hadde jeg "noe blått" også.. som var det eneste jeg manglet. Det var ingen andre enn brudgommen som fikk se dette strømpebåndet, men HAN synes det var veldig sexy!! Det passet likssom veldig godt inn med undertøyet og strømpene. Og det var hele poenget mitt. blyg
jea Skrevet 12. august 2004 #18 Skrevet 12. august 2004 Jeg kastet buketten min til gjestene i vårt bryllup og det ble kjempe godt motatt, jentene slåss om buketten og det ble mye latter uut av det ..
Gjest MrsL Skrevet 12. august 2004 #19 Skrevet 12. august 2004 Nei, jeg hadde min med hjem og satte den i vann hjemme og hadde den i nesten 2 uker etterpå
Snorkie Skrevet 12. august 2004 #20 Skrevet 12. august 2004 Mine venninner har bedt om at jeg skal gjøre det. Hadde ikke tenkt tanken før de nevnte det for meg, og det er helt greit for meg :D Kommer til å kaste selve brudebuketten, vi skal jo på ferie i to uker rett etterpå, og av erfaring vet jeg at det å tørke blomster for å ta vare på de, hverken er vellykket eller pent for min del Da får jeg nok ty til bildene istedetfor (som minner altså).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå