AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har bestemt meg for å begynne å trene litt mer enn tidligere (før gikk det mest i en halvtimes halvslapp joggetur her, og noen mageøvelser på stuegulvet der), og samtidig tenke litt over hva jeg spiser - både type mat og mengden Har prøvd å sette opp en liten plan selv. Vil påpeke at denne er sånn omtrentlig, ikke noe jeg slavisk kommer til å følge. I tillegg kommer jeg til å spise betydelig mer usunt f.eks. i helgene (noe jeg tar meg lov til). Noen som kan komme med tips, eller bare si meningen sin? På forhånd takk! Mandag: Intervaller på mølle, 35 minutter. Styrke helkropp 45 minutter. Tirsdag: Rolig gåtur 45 minutter. Onsdag: Løpetur mølle 30 minutter (jevnt tempo), ellipsemaskin 30 minutter. Torsdag: Intervaller på mølle, 35 minutter. Styrke helkropp 45 minutter. Fredag: Rolig sykkel- eller skitur, 60 minutter. Lørdag: Løpetur mølle 40 minutter, styrke helkropp 40 minutter. Søndag: Rolig gåtur, 45 minutter. Frokost: To knekkebrød med pålegg, ett beger yoghurt med korn og nøtter, en frukt, kaffe og melk. Mellom: En proteinbar. Lunsj: Frokostblanding med nøtter og frukt, yoghurt og melk. Mellom: En frukt og en proteinbar. Middag: Variasjoner mellom kjøtt, fisk, kylling, brød, pasta, ris ++ grønnsaker, saus. Omtrent to porsjoner (til jeg blir mett). Kvelds: To brødskiver med pålegg, litt havregrøt med nøtter, en frukt, melk. Kan legge til at jeg er ei jente på 20 år, 160 cm, og rundt 51-52 kg. Anonymous poster hash: 8a065...3f6
Ingvilddd Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Jeg synes det er bra ut Det er viktig å få i seg nok mat dersom du skal være så fysisk aktiv som det der, så pass på at du ikke slurver med kostholdet! Skal du ikke ha en eneste fridag i uka?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Jeg synes det er bra ut Det er viktig å få i seg nok mat dersom du skal være så fysisk aktiv som det der, så pass på at du ikke slurver med kostholdet! Skal du ikke ha en eneste fridag i uka? Som sagt skal jeg ikke følge planen slavisk. Kommer nok til å ha en dag i ny og ned hvor jeg ikke har noen form for "målrettet fysisk aktivitet". Men jeg vil prøve å være mest mulig aktiv, selv om en fridag innimellom er nødvendig Hilsen ts Anonymous poster hash: 8a065...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå