Minted Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg lurte på om noen kunne forklare meg litt om hvordan dette med bostøtte fungerer? Hvem er det som kan gi det?, Hvem kan få det? Hvor mye er det evt, hvordan regnes det ut? Hvilke krav stilles i praksis? (Og ja, vet at det finnes google, men nå synes jeg det er veldig greit å få erfaringer fra det virkelige liv, av folk som har vært borti det ;-) )
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Du sender søknad til boligkontoret. Anonymous poster hash: 1a3ef...0f4
Minted Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2015 Ok.. Noen tillegsspørsmål, er det vits i å søke med BSU? Blir BSU regnet som formue?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 https://tjenester.husbanken.no/bostotte-kalkulator/index.html Anonymous poster hash: 1a3ef...0f4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Gå inn på Husbanken.no, og les dette er ikke enkelt å svare på fordi det er avhengig av hvor du bor, hvilken intekt du har m.m. Du søker elektronisk, og all nødvendig info finner du på husbankens sider.Anonymous poster hash: ecf91...f60 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 jeg får bostøtte:) litt over 2000 kr i mnd. jobber deltid. leier leilighet. det er bare å søke! Anonymous poster hash: ebee6...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå