AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg møtte nylig en fyr på et utested, der han jobbet som servitør. Jeg var ute og drakk, og vi begynte å snakke etter at han begynte å utveksle blikk med meg. Vi spilte også et spill de hadde der, men det var vanskelig å snakke ettersom det var høy musikk. Han fikk nummeret mitt, og skrev melding 4 dager senere. Han nevnte ting i meldingen som jeg hadde sagt, og vi skal finne på noe i dag. Jeg foreslo å møtes på et offentlig sted for å prate og kanskje ta en kaffe, men han foreslo mat og netflix hos han. Jeg spurte først om vi kunne gjøre noe annet, og sa at det var ikke for å være vanskelig. Men han ville fortsatt være hos han eller hos meg. Jeg tenker at det er første gang vi møtes der begge er edru, også skal vi til han og lage mat og se film? Er dette rart? Tror dere han kommer til å prøve seg? jente, 20. Anonymous poster hash: 98d02...60c Anonymous poster hash: 98d02...60c
Gjest henrix Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Det var jo litt merkelig at han absolutt måtte være hjemme når du foreslo noe annet, men Noen liker bare ikke å date i offentligheten. For min del så syntes jeg ikke dette er rart, du må nesten bare ta det som det kommer. Med et åpent sinn du merker det jo som regel fort om han bare er ute etter en ting. Lykke til !
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Jeg møtte nylig en fyr på et utested, der han jobbet som servitør. Jeg var ute og drakk, og vi begynte å snakke etter at han begynte å utveksle blikk med meg. Vi spilte også et spill de hadde der, men det var vanskelig å snakke ettersom det var høy musikk. Han fikk nummeret mitt, og skrev melding 4 dager senere. Han nevnte ting i meldingen som jeg hadde sagt, og vi skal finne på noe i dag. Jeg foreslo å møtes på et offentlig sted for å prate og kanskje ta en kaffe, men han foreslo mat og netflix hos han. Jeg spurte først om vi kunne gjøre noe annet, og sa at det var ikke for å være vanskelig. Men han ville fortsatt være hos han eller hos meg. Jeg tenker at det er første gang vi møtes der begge er edru, også skal vi til han og lage mat og se film? Er dette rart? Tror dere han kommer til å prøve seg? jente, 20. Anonymous poster hash: 98d02...60c Anonymous poster hash: 98d02...60c Tenker dette er en player gris, kun for å få deg på rygg. Jeg bruker samme taktikken selv. Anonymous poster hash: 2a966...70a 1
Gjest Frank Slade Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Mine tanker er at det er en smule dårlig gjort når du har uttrykt at du ikke er helt komfortabel med dette. Jeg bruker også å komme med lignende forslag, vel vitende om at kvinner flest sier nei, og hadde aldri forsøkt å ignorere dine innsigelser eller presse deg når du har antydet at du helst vil møtes ute først. Vil han prøve seg? Det tror jeg du kan være ganske sikker på. Om du fortsatt ikke er komfortabel med dette, så kan du si det som det er og at du helst vil møtes ute først. Om han igjen ikke går med på dette, så er han ikke så interessert som du ønsker at en mann skal være i deg. Good riddance. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 At han starter ut på den måten forteller ingenting annet enn at han ser på deg som et potensielt ligg og ikke som en personlighet. Han har dårlig menneskesyn. De fyrene er verd nix og nada. Er du som meg og 100% av alle mine venninner, ønsker du egentlig en kjæreste. Jeg synes det er rett og slett frekt og uoppdragent å insistere på at dere skal møtes hjemme når dere ikke engang kjenner hverandre. Slesk fyr. Stay away! Hilsen 35 år gammel kvinne som har møtt denne typen menn mange ganger, men hadde da dessverre ikke den erfaringen jeg har nå som tilsier at: det er IKKE verdt det. Vær tålmodig, kos deg i livet, men dropp den mannen. De mennene du slipper inn i livet ditt skal behandle deg omtenksomt, respektfullt, og ta hensyn til dine ønsker Anonymous poster hash: 75a11...085 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 TS her. Jeg hadde bare en dårlig følelse i dag, så jeg sa vi kunne forskyve avtalen. Tror det er like greit, han har også brukt ord og blinketegn, og er ganske direkte. Så jeg lurer på om det faktisk er verdt det å faktisk møte han. Tusen takk for svar og synspunkt! Anonymous poster hash: 9c107...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå