Gå til innhold

Noen som har klart å rote det til med en person som virker useriøs ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg alene eller er vi flere, som klarer å rote det til med en person som oppfører seg ganske useriøst, og som man føler at man aldri vil komme noen vei med?

Jeg er der tydeligvis. Møtte typen i dag også, selv om han virker helt useriøs ut.

Håper at jeg ikke er alene om å rote livet mitt til feil mann.... Fornuften burde tatt overhånd. Men etterpå så sitter jeg å tenker: hva er det jeg gjør?

Anonymous poster hash: ac91f...1fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har også gjort det. Du er ikke alene. Viss du føler at det du sier er riktig, så syns jeg du burde slutte og ta kontakt med personen. Er ikke noen mening i og snakke med folk som oppfører seg dårligt.

Anonymous poster hash: 084d4...794

Skrevet

Jeg kan vel heller si at det har blitt rotete med en jente som virket seriøs, som var helt useriøs. Det skjer.

Skrevet

Bare motsatt her og, møter stort sett på mennesker som later som, og tror, at de selv er seriøs, men når alt kommer til alt er de ikke annet enn useriøs.

Skrevet (endret)

Jeg kan vel heller si at det har blitt rotete med en jente som virket seriøs, som var helt useriøs. Det skjer.

Er veldig lett for at man kan tro og håpe at en person er seriøs, også er vedkommende ikke seriøs i det hele tatt. Skjønner ikke at folk kan ha interesse av å rote det til med å være useriøs. Sex er mer enn sex for meg. Det er også kjærlighet.

Endret av Meline37
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Er veldig lett for at man kan tro og håpe at en person er seriøs, også er vedkommende ikke seriøs i det hele tatt. Skjønner ikke at folk kan ha interesse av å rote det til med å være useriøs. Sex er mer enn sex for meg. Det er også kjærlighet.

Så disse mennene du snakker om som er useriøse i de 374 anonyme eller uanonyme trådene du har opprettet de siste årene, de er altså useriøse fordi du gir dem sex og så forsvinner dem?

Så en mann som treffer deg, liker deg, har sex med deg, blir bedre kjent med deg, og går fra deg er useriøs? Fordi dere hadde sex i bli kjent perioden?

Jeg bare spør, fordi i mine øyne er det HELT andre ting som gjør en mann useriøs. Å finne ut at man ikke passer sammen er en prosess, og noen ganger har man hatt sex i denne prosessen. Noen ganger må man ha hatt sex for at den prosessen skal starte.

Etter å ha fulgt deg i noen år her inne er jeg 100% overbevist at det ligger mer bak dumpingen du opplever enn at du har hatt sex med mennene.

Endret av Nettinettet
  • Liker 3
Skrevet

Virker som du ikke lærer så mye akkurat, når det samme skjer gang på gang. Kan det være at det er noe du gjør feil?

Anonymous poster hash: d7603...cea

• Liker 1
Skrevet

Så bra at noen damer har sex som "bli kjent med noen" verktøy. Kos dere videre da! Men ikke bedøm de som legger noe mer i det og ønsker kun å ha det med den som allerede har blitt meget spesiell for dem.

Anonymous poster hash: 2acda...296
Skrevet

Så bra at noen damer har sex som "bli kjent med noen" verktøy. Kos dere videre da! Men ikke bedøm de som legger noe mer i det og ønsker kun å ha det med den som allerede har blitt meget spesiell for dem.

Anonymous poster hash: 2acda...296

Er det noen her som har dømt noen for å ikke ha sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...