Gå til innhold

Fargerikt interiør i stue med "sort hjørne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp flyttet og driver og møblerer.

Jeg er veldig glad i farger - sennepsgul, sterk rød, lille blå grønn osv.. Har en olivengrønn sofa i en ganske liten stue, og i det ene hjørnet har jeg en sort pult med en sort stasjonær PC + skjerm og en sort 8-hyllers Expedithylle fra IKEA. Resten av rommet er ganske lyst og friskt, med sofaen, en rød lampeskjerm og et lite blått bord for eksempel.

Er som sagt glad i farger, retro møbler og litt "rare" ting. HATER shabby chic stilen.. Kan heller ikke fordra "carpe diem" på en pute, eller "home is where the heart is" på et bilde over sofaen. :D

Problemet mitt er at det sorte hjørnet i stuen min er veldig dominerende.. Trenger forslag til hvordan jeg kan mykne rommet og gjøre det litt mer helt.. om dere skjønner! :)

Trenger masse tips. Er kjempedårlig på å innrede :/

Takk!! <3

Anonymous poster hash: ecb2e...0c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi deler smak langt på vei:)

Mørke møbler spiser opp lyset og dreper fargene har jeg kommet frem til.

Jeg ville faktisk prøvd å kvitte meg med møblene. Enten ved å male de, eller ved bruk av decaler feks.

Jeg tipper du går solgt det mørke og kjøpt nytt på Finn til omtrent samme pris.

Jeg har flere ganger kjøpt mørke møbler fordi decaler fint ut der og da, men da blir det jo mørkt...

Mykea.com kanskje?

Anonymous poster hash: 47489...55b

Skrevet

Herregud, kanskje du har rett. Kanskje jeg ikke kan ha de. Jeg kjøpte de for en liten uke siden, og er ganske irritert nå for at jeg ikke kjøpte de i hvitt. Aner ikke hva jeg tenkte på >.<

Går det an å male over sorte møbler? Kunne malt i hvitt, og så noen forskjellige farger på innsiden av hyllene liksom. Ser for meg at jeg må bruke oljemaling da? Noen som har noen formening over hva som blir finest?

Tusen takk for svar AB :D

Anonymous poster hash: 15734...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...