Gå til innhold

hva liker dere gutta/boys

Fremhevede innlegg

Gjest siljestang
Skrevet

Spørsmål til dere gutta/boys som er her inne.

Hva liker dere å gjøre med dama dere har ved siden av dere i senga.

Hva er drømmen/fantasien?

Hva kunne dere tenke dere å få gjort som dere ikke får

lov til eller som partneren er skeptisk til??

Hva synes dere om sexleketøy???

Fortell.

Er så mange innlegg der vi damer svarer så nå vil jeg ha ærlige og strake rett på sak svar fra mannfolka.

Ja etter så mange svar i alle slags temaer her inne,så har dere vel lært noe :hoho:

Er dere den såkalte minuttmannen??? :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjester
Skrevet

Jeg elsker å leke med puppene til dama mi. Mens vi ligger i senga kan jeg holde på lenge (halvtime) å bare kjele med puppene hennes. Ta på dem, kysse dem og slikke. Gjerne mens hendene min vandrer overalt ellers på kroppen hennes.

Dette ender nesten alltid med samleie i en eller annen stilling, og vi holder på lenge.

Min heteste fantasi er å gjøre alt dette med henne mens noen andre ser på. Gjerne et annet par som også har sex samtidig, men tror at det skal få bli bare en fantasi.

Vi har litt leketøy og bruker det en gang i blandt. Noe av det mest opphissende som fins er å se på at dama bruker vibratoren sin på seg selv. Spesielt siden jeg vet at etter en stund får jeg erstatte vibratoren med min pikk

Skrevet

tja.. det her varierer jo mye fra gang til gang.. alt etter hvor vi begge "er", noen ganger så kan jo begge være så tent på forhånd at mye av den rolige og opphissende kosen i forkant rett å slett droppes.. Men som regel er det mye kos på forhånd, kanskje med en varm dusj osv. osv.

min helt klare favoritt å bruke tunga.. Og siden jeg er så heldig å ha en frue som elsker akkurat den saken så er jeg ytterst heldig :sjarmor: Dette er noe jeg/vi bruker mye og lang tid på.. -hva er vel bedre :sikle:

Leketøy har vi/hun, og de har vi brukt mye tidligere, noe jeg syns kan være kjempe spennede. Nå vet jeg ikke grunnen, kanskje er det min str som spiller inn, men det er lenge siden vi har brukt det nå, da jeg har fått klar beskjed om at min frue mye heller vil ha noe som "puster for egen maskin" fremfor plastikk. Faktisk så tror jeg ikke leketøyene har blitt brukt på lang tid, selv av henne selv. :klø:

når det kommer til fantasier så er det ikke noen jeg kommer på nå som jeg tenker spes. på. -Vi har begge fått utløp for det mest ekstreme før, så det er liksom ikke det største behov her.

Men vi kan jo mange spennede tanker, og da forteller vi stort sett det til hverandre, og som regel er den andre mer enn lysten på å prøve det ut.. Så da gjør men det jo :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er først og fremst at hun viser at hun er KÅT. At hun er tent. For det tenner meg veldig.

I går kveld hadde hun vært et sted, og kom hjem da jeg sov. Og vekket meg med å suge meg - for så å starte å ri da jeg ble stiv nok (etter 5 sek eller no) - samtidig som hun sier at "nå vil jeg ha pikk"! Da er det jo umulig å ikke bli tent selv.

Skrevet

så dere liker at damer er "røffe" og sier "røffe" ting?

jeg holder av og til litt igjen, for jeg er redd det blir turn-off for typen min, at jeg må være mer "feminin" liksom.....?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det beste må være å bli sugd av ei som ELSKER å suge, og som begjærer pikken min, som gjør alt hun kan for at det skal bli godt for meg.

Hun må kunne bruke hender og munn samtidig.

Og selvsagt ikke skærer grimaser når jeg kommer. Hun trenger ikke nødvendigvis svelge (selv om det er et STORT pluss), men kan god la meg komme mens hun suger, og bare la det renne ut ,mens hun fortsetter og suge og kose litt etterpå også.

:-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Det beste må være å bli sugd av ei som ELSKER å suge, og som begjærer pikken min, som gjør alt hun kan for at det skal bli godt for meg.

Hun må kunne bruke hender og munn samtidig.

Og selvsagt ikke skærer grimaser når jeg kommer. Hun trenger ikke nødvendigvis svelge (selv om det er et STORT pluss), men kan god la meg komme mens hun suger, og bare la det renne ut ,mens hun fortsetter og suge og kose litt etterpå også.

:-)

Forbaskade gris(nøff,nøff)

Skrevet
så dere liker at damer er "røffe" og sier "røffe" ting?

jeg holder av og til litt igjen, for jeg er redd det blir turn-off for typen min, at jeg må være mer "feminin" liksom.....?

Kommer sikkert an på typen, men kan finne det super opphissende om jenta er "klar i sin tale" :sjarmor:

VELDIG opphissende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...