Gå til innhold

Finnes det en fullgod erstatning for MD formulations facial cleanser sensitive skin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært stor fan av MD formulations facial cleanser sensitive skin. MD er jo ikke lenger å få tak i Europa, og jeg vet ikke om noen trygge steder å bestille den fra i USA. Så jeg har prøvd å lete etter en ny rens som kan være like god og erstatte denne. Er det noen som har prøvd Jan Marini bioglycolic face cleanser? Hvordan er denne i forhold til MD sin? http://www.feelunique.com/p/Jan-Marini-Bioglycolic-Face-Cleanser-237ml

Anonymous poster hash: 64f63...26c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en til mamma fra strawberrynet for noen uker siden :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte en til mamma fra strawberrynet for noen uker siden :)

Hvilken da? :-)

Skrevet

Jeg har gått over til Dermalogica.. bruker nå essential cleansing solution, kjempe happy med den!

Anonymous poster hash: 2b2aa...bed
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har gått over til Dermalogica.. bruker nå essential cleansing solution, kjempe happy med den!

Takk for svar! :) Det jeg liker så godt med MD sin rens, er at den er god mot svarte prikker og tørre flekker. Hvordan er essential cleansing solution i forhold til dette?

Skrevet

Du kan handle MD FORMULATIONS på Coverbrands?

Anonymous poster hash: 94970...13c

• Liker 1
Skrevet

Du kan handle MD FORMULATIONS på Coverbrands?

Anonymous poster hash: 94970...13c

Takk for tips :) Men jeg går ut i fra at det er bare rester de har igjen, dvs at de ikke får inn mer etter de er tomme. Siden rensen da blir vanskelig å få tak i, så tenkte jeg å prøve å finne en erstatning :)

Skrevet

Nimue har veldig gode produkter !

Å burde være forsiktig med strawberrynet da de har solgt falske varer , f eks etsende sminke til lepper :)

Anonymous poster hash: d6780...14d

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! :) Det jeg liker så godt med MD sin rens, er at den er god mot svarte prikker og tørre flekker. Hvordan er essential cleansing solution i forhold til dette?

Syntes så og si den er like god, egentlig bedre enn MD sin! Huden min er ikke like "rød" lenger. Hadde brukt MD i tre år, så tror det var godt for huden min med en skifte! Bruker fortsatt skrubben til MD da (har igjen litt som jeg bruker til er tomt) den er jeg jo kjempeglad i. Tror det blir verre å finne en erstatter for denne!

• Liker 1
Skrevet

Hæ hvorfor skal de slutte med MD??

• Liker 1
Skrevet

Hæ hvorfor skal de slutte med MD??

MD Formulations skal ikke slutte, men det skal trekkes fra det Europeiske markedet.

Man kan fortsatt få tak i MD produkter fra USA og selgere på E-bay :)

Anonymous poster hash: 8d457...b22

• Liker 2
Skrevet

Midwest skincare (tror det var det het) selger MD på ebay og har også egen nettbutikk. Veldig fornøyd med de :)

• Liker 2
Skrevet

Kan også anbefale tinabeautystore :)

• Liker 1
Skrevet

Midwest skincare (tror det var det het) selger MD på ebay og har også egen nettbutikk. Veldig fornøyd med de :)

Takk for alle tips :) Jeg tenkte først jeg kunne kjøpe fra Midwest skincare. Men så ble jeg litt skeptisk da jeg leste om tilfeller der folk hadde fått tilsendt gamle og utgåtte produkter. Er det ferske varer du har fått fra Midwest?

Skrevet

Jeg bestiller MD på eBay nå - fra selgere som har god og mange tilbakemeldinger, samt holdt på lenge.

Anonymous poster hash: c96fd...885
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...