AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 I perioder spiser jeg mye mer enn andre. Jeg er tynn, undervektig, men ikke anorektisk. Og det har jeg alltid vært. Som vanlig, består mesteparten av mitt matinntak av smoothies. Prøver forskjellige typer, og de er mettende. Havregrøt o.l, nudler, grønnsaker, fisk og av og til spiser jeg ute på peppes o.l. Ja, sånn ganske vanlig, ikke supersunn og ikke usunn. Men i de siste dagene, har jeg plutselig spist så masse, sukker. Jeg kjøpte smågodt i går, og det er mange år siden! I tillegg lagde jeg meg en stor salat før jeg la meg bar et par timer igjen før der spiste jeg nudler og laget meg krem med masse vaniljesukker. og konditorfarge..... I dag har jeg drukket 2 smoothies, med yoghurt, banan , jordbær og melk, og vaniljesukker. Spist 6 knekkebrød med sjokoladepålegg, kjøpt en kake ute, kokte i sta kakao med masse sjokopulver, i tillegg til og spise sjokolpulver mens jeg kokte kakao .. fler som har plutselige utskeielser i blandt? Anonymous poster hash: 5d14e...a36
Gjest Gurgemeie Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Dette høres jo ganske voldsomt ut, da! Kan være det er kroppen din sin måte å si i fra at du trenger "mer"? Av det meste 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Spiser du for lite generelt? Jeg har lurt på om det kan være at kroppen min vil "ta igjen" det tapte. Jeg har slitt en del med kraftig nedstemthet og angst, og i disse periodene spiser lite. Føles som jeg har kjærlighetssorg og det føles som et ork og lage mat, derfor blir det enkle ting som smoothies, knekkebrød, nudler og frukter/banan. Men jeg sulter meg jo ikke heller. Anonymous poster hash: 5d14e...a36
sweg Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Ja, får slike utskeierser, har hatt et par de siste ukene. Det er ikke bra for meg med tanke på at jeg nettopp ble "meldt frisk" fra overspising pga. anoreksi. Det beste er vel å ha ståldisiplin, og det å holde seg mett hele tiden med nok fiber. Og ikke gå til innkjøp av smågodt, nugatti og sånne ting. Det er beintøft, og jeg klarer det ikke selv. Utskeierser er veldig normalt tho, og det virker som om kroppen din craver sukker ettersom du fikk smaken på det etter f.eks. lang tid uten. Endret 19. februar 2015 av sweg
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Denne ekstreme sulten, har hatt den i dag og.. ikke spist så utrolig masse da, men det holder ikke med mat med lite fett. Prøvde knekkebrød med ost, hjelper ikke. Stor salat med tomat, cottage cheese, oliven, tunfisk og feta, like sulten kjøpte en liten cheeseburger på mcdonalds, hjalp faktisk. Det er enormt sjelden jeg spiser sånt..men hvorfor krever kroppen så plutselig veldig fet mat? Er det slik at om jeg ikke "tilfredsstiller" dette suget, så kan neste være anoreksi? Anonymous poster hash: 5d14e...a36
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Mesteparten av ditt matinntak består av smoothies......? Du spiser nok for lite generelt sett. Jeg hadde også slike spisorgier når jeg over flere år spiste mindre enn hva jeg egentlig trengte. Anonymous poster hash: 4106f...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå