Gå til innhold

Den perfekte ruteskjorten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å finne den perfekte ruteskjorten for jenter! Jeg har før kjøpt flanellskjorter i gutteavdelingen, men de er så formløse og det blir ikke så fint som jeg har sett for meg. Blir litt for guttete og "posete". Jeg må nok finne en damemodell som er litt innsvinget. Noen som har kjøpt noen sånne skjorter som kan tipse meg om hvor de kan kjøpes? Legger ved noen linker til bilder av slik jeg ser det for meg.

http://2.bp.blogspot.com/-TIq0_BIeWro/Uh0NcJcWexI/AAAAAAAADm4/2EYGQkp0IlA/s1600/93f71485e99a1d78464a0f113dd185e1.jpg

http://picture-cdn.wheretoget.it/oh56e1-l-610x610--plaid+shirt-plaid+pattern-essential-gold+studs-gold-red-brooklyn-navy-red+navy-red+plaid-tumblr+girl-tumblr+shirt-popular-fashion.jpg

Dårlige eksempler men håper noen vet hva jeg mener.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg kjøpte en på zara i fjor som jeg var veldig fornøyd med :)

Skrevet

Hvor var den rutete skjorta i siste linken din? Fikk bare opp sjokolade jeg :klo:

Uansett, jeg har kjøpt noen fine rutete skjorter på Zara og Gap. Har også sett noen rutete skjorter hos Gant som ser ut til å ha ganske fin fassong.

Skrevet

Takk for tips alle tre :) Skal stikke innom butikkene dere har nevnt og se litt rundt på zalando :)

Skrevet

Takk for tips alle tre :) Skal stikke innom butikkene dere har nevnt og se litt rundt på zalando :)

Har en veldig fin en fra Carlings :) Ellers har jeg noen fra Gina Tricot, synes ikke de er superfine, men de er helt ok. Litt store i størrelsen, så om man går ned en størrelse sitter de stramt og fint.

Skrevet

Flott, da blir det shoppingrunde i helgen :D

Skrevet

Flott, da blir det shoppingrunde i helgen :D

Bare nysgjerrig, hva tror du at du går for, da? er det en av de du har fått tips om som du likte spes godt? :)

Anonymous poster hash: 14242...69e

Skrevet

Har ikke vært ute i butikkene ennå, men skal innom alle butikkene som er nevnt, som Zara, Gina Tricot, Carlings osv :) Skal gi beskjed om jeg finner noe jeg liker!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...