Gå til innhold

Ekskjæreste STALKER meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke venner på facebook, jeg og min eks. Men jeg har åpen profil sånn at hun kan se bildene og alt jeg deler. Jeg deler hva jeg hører på, ikke bare på facebook men også youtube. Igår hørte jeg på et band som ikke er i rampelyset nå. Jeg likte en video av dem på youtube og jeg hørte på dem på spotify slik at det synes. Jeg følger henne på youtube og der har hun akkurat likt en sang av det bandet... Tilfeldighet eller ikke? - Det er ikke nytt band eller ny musikk heller.

Anonymous poster hash: 55808...321
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke venner på facebook, jeg og min eks. Men jeg har åpen profil sånn at hun kan se bildene og alt jeg deler. Jeg deler hva jeg hører på, ikke bare på facebook men også youtube. Igår hørte jeg på et band som ikke er i rampelyset nå. Jeg likte en video av dem på youtube og jeg hørte på dem på spotify slik at det synes. Jeg følger henne på youtube og der har hun akkurat likt en sang av det bandet... Tilfeldighet eller ikke? - Det er ikke nytt band eller ny musikk heller.

Er det stalking?

• Liker 5
Skrevet

Lol, bare gjør profilen din som privat så er du kvitt det der. Du tenkte ikke på at hun likte sangen for å imponere deg da? Når jeg ble dumpa i tenårene så hørte jeg kun på musikk som xen min likte, for å vise han at jeg var et tap å miste. Tragisk ja, men sånn tenker noen jenter :))

• Liker 2
Skrevet

Lol, bare gjør profilen din som privat så er du kvitt det der. Du tenkte ikke på at hun likte sangen for å imponere deg da? Når jeg ble dumpa i tenårene så hørte jeg kun på musikk som xen min likte, for å vise han at jeg var et tap å miste. Tragisk ja, men sånn tenker noen jenter :))

Hmm. Hun har fått seg ny kjæreste og de har vært det i 8 mnd nå.....

Skrevet

Så lukk profilen din da.

Anonymous poster hash: 5c119...df5
  • Liker 1
Skrevet

Hmm. Hun har fått seg ny kjæreste og de har vært det i 8 mnd nå.....

Kan jo fortsatt tenkes at hun savner og tenker på deg fordet ;) Vi jenter bruker lang tid på å komme over en eks, spesielt om du var hennes første kjæreste. Selvom vi har ny type så kan vi fortsatt tenke tilbake på xer og "savne" de. Med mindre det nye forholdet er skikkelig bra, da.

• Liker 1
Skrevet

Kan hende hun bare liker bandet? Hallo? Hør på deg selv. Hun stalker meg fordi hun likte en youtube låt!

Anonymous poster hash: fc9f2...3eb
  • Liker 6
Skrevet

Blommor och bin..... :danse:

Anonymous poster hash: fc9f2...3eb
Skrevet

Folk som stalker andre uansett hvordan er loosers.

Anonymous poster hash: 48ccd...7dd

Skrevet

Er det ikke du som stalker henne?

Anonymous poster hash: 1ad8d...f76

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke du som stalker henne?

Anonymous poster hash: 1ad8d...f76

Tenkte jeg også. "Jeg følger henne på youtube." :biggrin:

Anonymous poster hash: eed0b...04b

• Liker 2
Skrevet

Synes det virker som dere stalker hverandre like mye

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville lukket profilen min dersom jeg var redd.

Skrevet

Tenkte jeg også. "Jeg følger henne på youtube." :biggrin:

Anonymous poster hash: eed0b...04b

Skjønn litt a. Jeg abonnerer på kanalen hennes, det har jeg gjort siden før vi ble sammen. De jeg abonnerer på får jeg opp hva de liker/laster opp og jeg så tilfeldig hva hun likte. Det er et band ikke mange hører på og jeg ble nysgjerrig og tittet på kanalen hennes at det var den føste videoen hun likte på 1mnd. Dette er ett band ikke mange hører på og de har ikke ny musikk engang. Synes bare det er rart at hun dagen etter jeg hadde likt video og hørt på bandet.

Skrevet

Jeg tror du er skrekkelig opphengt i denne eksen din, og i overkant innbilsk. Hun tenker mest sannsynlig ikke halvparten så mye på deg, som du gjør på henne.

Dersom hun mot formodning skulle ha lagt merke til det, så har hun nok bare blitt inspirert.

Anonymous poster hash: 53932...9f4

• Liker 2
Skrevet

Skjønn litt a. Jeg abonnerer på kanalen hennes, det har jeg gjort siden før vi ble sammen. De jeg abonnerer på får jeg opp hva de liker/laster opp og jeg så tilfeldig hva hun likte. Det er et band ikke mange hører på og jeg ble nysgjerrig og tittet på kanalen hennes at det var den føste videoen hun likte på 1mnd. Dette er ett band ikke mange hører på og de har ikke ny musikk engang. Synes bare det er rart at hun dagen etter jeg hadde likt video og hørt på bandet.

Du må da være et troll, eller?

Det er jo du som stalker henne!

Skrevet

Folk som stalker andre uansett hvordan er loosers.

Anonymous poster hash: 48ccd...7dd

Gjest Dkgut38
Skrevet

Er det deg som er stalkeren her eller har du kanske formulert deg litt dumt kansje ?

Men du følger hun på youtube ...

Skrevet

Det der er ikke stalking men snoking. Alle, som er aktive på sosiale medier, har snokere. Folk snoker på folk de har et godt øye til, på ekser, på folk de ikke liker og på folk de liker. Det er sånn det er nå. Pga tilgangen til all personlig informasjon som ligger åpent der ute.

Stalking er noe helt annet. Selv blir jeg forbanna når folk missbruker ordet stalking. Jeg har selv vært truet på livet av en stalker og vet hva dette dreier seg om. En stalker er mye mer ekstrem enn en Facebooksnoker.

Anonymous poster hash: 6ab0f...34a
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Er du litt paranoid, kanskje?

Du er klar over at du kan ordne det slik at eksen din ikke ser noen av oppdateringene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...