AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Tror jeg har mistet fokus totalt. Kanskje til og med fornuften! Kort fortalt: samlivsbrudd etter 23 år og 3 barn for godt over 1 år siden. Hatt det veldig fint i denne perioden, ingen anger for bruddet eller noe. Jeg bestemte meg for å bli ferdig med "alt" før jeg ville ha meg type igjen. Nyte livet, ta meg av ungene og bruke fritiden på studier. Og det har gått helt fint. Frem til nå. Og nå føler jeg nesten jeg er blitt desperat. På 2 dager har jeg opprettet profil på 2!!!!!! nettsteder, jeg blir skuffet når det ikke ramler inn meldinger, sitter å glor på skjermen i timesvis. Og selvfølgelig- studerer ikke. Hva er det som skjer med meg? Er det mental kollaps, desperasjon eller rett og slett 40 års krise? Noen som har opplevd det samme?Anonymous poster hash: 79591...8a5
Nettinettet Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Er det noe som har skjedd som gjør at du føler du kanskje trenger å få en bekreftelse på at du er bra nok? 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Stjerne eksempel på kvinner som henger på dating sider. De er egentlig ikke interessert i noe annet enn å bli vaildert. Anonymous poster hash: a9c5b...6b2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Stjerne eksempel på kvinner som henger på dating sider. De er egentlig ikke interessert i noe annet enn å bli vaildert. Anonymous poster hash: a9c5b...6b2 Ts her. Kanskje du har rett i det. Men jeg kjenner på et ønske om å treffe "drømmemannen". Jeg har det jo fint! Og klarer meg bra uten mann. Herregud så patetisk jeg er!Anonymous poster hash: 79591...8a5
Nettinettet Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Stjerne eksempel på kvinner som henger på dating sider. De er egentlig ikke interessert i noe annet enn å bli vaildert. Anonymous poster hash: a9c5b...6b2 Ja for menn er jo der av helt andre grunner... 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Nå er jeg ikke kvinne selv, og aner ikke hvordan damer i din alder tenker, men skal prøve å gi noen råd. Det er viktig at du legger vekk tanken om at du må finne noen. Ikke bruk nettet eller timewasters til det. Prøv heller å bli glad i deg selv, brukt tid på å utvikle deg selv, utforsk andre arenaer hvor du har mulighet til å gjøre noe. Det å sitte og trykke F5 for å oppdatere siden, i håp om at noen har skrevet til deg, er noe du burde slutte med. Du kan ikke få frem resultater på det området uansett hvor mye du prøver. Fokuser heller på andre ting som gir klare resultater. Tar meg selv i å sitte på facebook og fiske etter noen å snakke med. Har tatt megselv i å sløse timesvis for ingenting. Som oftest for å utsette ting jeg egentlig burde ha gjort, eller å føle at jeg faktisk er interessant og at noen liker å snakke med meg. Så jeg skjønner deg kanskje hvorfor du oppfører deg som du gjør. Det er ikke verre enn at du kan ta på deg finstatsen og gå bli validert på byen? Fungerer ikke det? Anonymous poster hash: 46c9c...d16 1
Leini Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 2 dager? Tror ikke du trenger å kalle det mental kollaps riktig enda Er vel mer en fase du er inne i. Kanskje som noen før meg sa -bekreftelse på at noen fortsatt finner deg attraktiv. Det finnes noen for alle, ett eller annet sted. Det er normalt å savne den spesielle, samtalene, armkroken og intimiteten. Du har vært singel i 1 år, og siden det er snakk om samlivsbrudd og ingen anger, aner det meg at det ikke var et fantastisk forhold. Sett deg litt mer kortsiktige mål. Selvsagt er studier mer langvarige, men tenk i forhold til kapitler og oppgaver. Når du er ferdig med målet kan du tillate deg litt data-tid 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Ja for menn er jo der av helt andre grunner... Ja i de fleste tilfeller der for å få seg noe raskt ... Mens kvinner flest kan istedenfor å trenge å gå til byn å bli "validert" kan nå bare sitte foran skjermen og få "kvoten" oppfylt. Anonymous poster hash: a9c5b...6b2
Cordelia Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Tror de fleste får litt sånne "desperate" perioder. Går over! 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Ja i de fleste tilfeller der for å få seg noe raskt ... Mens kvinner flest kan istedenfor å trenge å gå til byn å bli "validert" kan nå bare sitte foran skjermen og få "kvoten" oppfylt. Anonymous poster hash: a9c5b...6b2 Dette er ikke kjønnsbetinget. Jeg er dame, og attraktiv, har mange beilere, men er ikke på noe sosiale medier. Aldri vært på dating nettsteder. Jeg er singel, men kresen. Ønsker å møte den rette live, ikke bak tastaturet, der man må igjennom en haug av "idioter", for så å finne ut at man ikke er tiltrukket når man møter dem........ Skjønner ikke at folk holder på med nettdating, dating generelt. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk! Å gå på "date", ødelegger ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet er magisk! Å "date" er teknisk! ( der man i tillegg har saumfart hverandres facebook..ødelagt all spenningen på forhånd....så glad jeg ikke er der kan man si..) Anonymous poster hash: 2f859...d2c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Dette er ikke kjønnsbetinget. Jeg er dame, og attraktiv, har mange beilere, men er ikke på noe sosiale medier. Aldri vært på dating nettsteder. Jeg er singel, men kresen. Ønsker å møte den rette live, ikke bak tastaturet, der man må igjennom en haug av "idioter", for så å finne ut at man ikke er tiltrukket når man møter dem........ Skjønner ikke at folk holder på med nettdating, dating generelt. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk! Å gå på "date", ødelegger ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet er magisk! Å "date" er teknisk! ( der man i tillegg har saumfart hverandres facebook..ødelagt all spenningen på forhånd....så glad jeg ikke er der kan man si..) Anonymous poster hash: 2f859...d2c Og alikevel er du singel. Du tror på en hest med horn som ikke finnes. Anonymous poster hash: 46c9c...d16 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Og alikevel er du singel. Du tror på en hest med horn som ikke finnes. Anonymous poster hash: 46c9c...d16 Jeg tror på tålmodighet. Jeg klarer å vente...i motsetning til de fleste andre i dagens samfunn som hopper fra forhold til forhold...som aldri klarer å være alene. Det skjer når man minst venter det. Når man er oppi noe annet. Ikke når man dater en haug med folk... Anonymous poster hash: 2f859...d2c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Dette er ikke kjønnsbetinget. Jeg er dame, og attraktiv, har mange beilere, men er ikke på noe sosiale medier. Aldri vært på dating nettsteder. Jeg er singel, men kresen. Ønsker å møte den rette live, ikke bak tastaturet, der man må igjennom en haug av "idioter", for så å finne ut at man ikke er tiltrukket når man møter dem........ Skjønner ikke at folk holder på med nettdating, dating generelt. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk! Å gå på "date", ødelegger ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet er magisk! Å "date" er teknisk! ( der man i tillegg har saumfart hverandres facebook..ødelagt all spenningen på forhånd....så glad jeg ikke er der kan man si..) Anonymous poster hash: 2f859...d2c Mange jenter bruker sosiale meider som validerings hubs jo ..at du ikke gjør det er jo et bra tegn ovenfor deg selv. Dvs de er egentlig ikke interessert i å møte noen en gang...og de gjør ihvertfall ikke noe selv Anonymous poster hash: a9c5b...6b2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Jeg tror på tålmodighet. Jeg klarer å vente...i motsetning til de fleste andre i dagens samfunn som hopper fra forhold til forhold...som aldri klarer å være alene. Det skjer når man minst venter det. Når man er oppi noe annet. Ikke når man dater en haug med folk... Anonymous poster hash: 2f859...d2c Har heller aldri datet i mitt lange 30+ år liv ..hehe, Forskjellen er at kvinner trenger ikke ta initiativ da, det må jeg som mann gjøre. Så jeg kan ikke bare "vente til den rette dukker opp når man minst venter det" . Når det er sagt så er de fleste kvinner ikke interesanne nok i mine øyne til å innlede noe forhold til. De har som regel levd livet gjennom tilfeldige "trøste" forhold som du nevner litt. Samtidig som de ikke helt har klart å definere seg selv engang. Spør man de fleste så har de ikke definert en egen hobby engang. De som befinner seg i den andre kategorien kan du være 1000% ikke er single ihvertfall - samtidig som de utgjør >10% ... Løpet er kjørt sånn sett for min del ...men sånn er det. Anonymous poster hash: a9c5b...6b2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Nå er jeg ikke kvinne selv, og aner ikke hvordan damer i din alder tenker, men skal prøve å gi noen råd. Det er viktig at du legger vekk tanken om at du må finne noen. Ikke bruk nettet eller timewasters til det. Prøv heller å bli glad i deg selv, brukt tid på å utvikle deg selv, utforsk andre arenaer hvor du har mulighet til å gjøre noe. Det å sitte og trykke F5 for å oppdatere siden, i håp om at noen har skrevet til deg, er noe du burde slutte med. Du kan ikke få frem resultater på det området uansett hvor mye du prøver. Fokuser heller på andre ting som gir klare resultater. Tar meg selv i å sitte på facebook og fiske etter noen å snakke med. Har tatt megselv i å sløse timesvis for ingenting. Som oftest for å utsette ting jeg egentlig burde ha gjort, eller å føle at jeg faktisk er interessant og at noen liker å snakke med meg. Så jeg skjønner deg kanskje hvorfor du oppfører deg som du gjør. Det er ikke verre enn at du kan ta på deg finstatsen og gå bli validert på byen? Fungerer ikke det? Anonymous poster hash: 46c9c...d16 F5 for å oppdatere? Det var et tiår tilbake... Slikt trengs altså ikke i våre dager, det blir bare som å trykke på heisknappen for å få den til å komme raskere . Anonymous poster hash: 6255e...b16
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Ja i de fleste tilfeller der for å få seg noe raskt ... Mens kvinner flest kan istedenfor å trenge å gå til byn å bli "validert" kan nå bare sitte foran skjermen og få "kvoten" oppfylt. Anonymous poster hash: a9c5b...6b2 Menn bruker jo sex for å validere seg selv. Så menn er jo ikke noe bedre på dette området. Damer vil ha positive kommentarer og beundrende blikk for å bli validert: Menn vil ha sex for å bli validert. Og man skal generalisere. Slapp av TS - det er lov å være litt "rastløs" innimellom. Bare ta det hele med ro og vips så møter du noen. Man forelsker seg og møter folk hele livet igjennom, så det er aldri for sent og det vil aldri bli slutt på flørt og moro. Så lenge du faktisk innser dette, så er det ganske lett å slappe av også. Anonymous poster hash: 6e22f...a43 1
Nettinettet Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Dette er ikke kjønnsbetinget. Jeg er dame, og attraktiv, har mange beilere, men er ikke på noe sosiale medier. Aldri vært på dating nettsteder. Jeg er singel, men kresen. Ønsker å møte den rette live, ikke bak tastaturet, der man må igjennom en haug av "idioter", for så å finne ut at man ikke er tiltrukket når man møter dem........ Skjønner ikke at folk holder på med nettdating, dating generelt. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk! Å gå på "date", ødelegger ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet er magisk! Å "date" er teknisk! ( der man i tillegg har saumfart hverandres facebook..ødelagt all spenningen på forhånd....så glad jeg ikke er der kan man si..) Anonymous poster hash: 2f859...d2c Jeg synes du har fine tanker, men det er mange som treffes via interenett som også opplever ekte kjærlighet. Å date handler ikke om noe kunstig hvis man ikke gjør det til det. Jeg holder på med en bok om dating for øyeblikket hvor jeg håper jeg får fjernet en del av de negative tankene enkelte har om det å date. Dating handler om å bli kjent. Når du møter en flott mann og han spør om dere skal ta en kopp kaffe så er dere på en date. Når dere går en tur sammen og snakker sammen så er dere på en date. Frustrasjonen vi har rundt dating handler ikke om konseptetet egentlig men oss som mennesker. Usikkerhet, perfeksjonisme, tidspress. Et samfunn som har endret våre prioriteringer og dermed gjort det vanskeligere å treffe noen enn før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå