Blablaa Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hei:) Kjører til kristiansand imorgen, og blir der fra tors-søndag. Sammen med kjæresten, begge er 20. Så, jeg lurer på hva det egentlig er å gjøre der? Noe spesielt vi bør få med oss? Har hørt at det er en kjedelig by, og at barer og diskotek er spredd osv sånn som i Oslo, men det var etter vi bestilte.. Men men Takk for tips
Gjest Bruce Wayne Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 (endret) Fønix kino er bra hvis man liker film Meget flotte tursteder ala Baneheia eller Jegersberg hvis det er fint vær Liker typen din fotball? Da anbefaler jeg Harveys, ligger i nærheten av Markensgate, mot havet. De lager en meget god hamburgertallerken! Endret 18. februar 2015 av Bruce Wayne 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Hei, Utestedene er ikke noe særlig spredd. Gå i tollbodgata, der ligger det tre utesteder på rad. Stikk på "Harveys" Der er det ofte svært mye folk, liv, og beer pong, shuffle board, dansing etc. Spesielt på lørdager. Hvis dere vil ha det roligere så gå på utestedet vegg i vegg med Harveys. Mange liker seg også på "Rederiet" Ellers ville jeg stukket i Ravnedalen/baneheia og gått tur, eventuelt Odderøya. (Ingen av de stedene er langt fra sentrum. Ellers kan dere stikke på sørlandssenteret på shopping, går buss fra sentrum og ut dit (hvis ikke dere har bil) Hadde dere kommet om sommeren, er det sinnsykt mye å gjøre.. Litt dødere på denne årstiden. Anonymous poster hash: a3b29...4d8
Blablaa Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2015 Åja, okei. Så koselig :D Ja, vi har bil, så det er ganske greit Tusen takk for tips, vi skal bo på et hotell 0,3 km fra sentrum, er utestedene i sentum+
Gjest 2JZ Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Utestedene ligger nærme vestre strandgate mot havna. Hvilke typer utesteder liker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå