AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hvordan steller dere føttene deres? Og bruker dere neglelakk på tåneglene? Anonymous poster hash: b3878...e69
mijaa Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Elendig! Hahah Prøver å være flink til å bløtlegge de og file ordentlig jevnlig, men det blir fort til at det går typ en måned mellom hver gang. Klipper neglene ganske ofte da, takler ikke lange tånegler! Bruker oftest neglelakk ja. Klarer tydeligvis å sparke borti ting/miste ting på foten osv med jevne mellomrom, så har konstant mørke, nesten svarte blodflekker under neglene.. Ikke veldig fint, så prøver å holde lakken på tåneglene noen lunde konstant.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 fler? Anonymous poster hash: b3878...e69
lemon-aid Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Legger de i bløt (såpevann), tørker av, og filer med fotfil. Deretter smører jeg dem inn med en olje eller en fet krem, slik at neglbåndene blir myke. Klipp og rensking av neglene/neglbånd Filer neglene, evt. lakker dem med klar lakk, og smører dem med en fotkrem.
Gjest Caress Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Haha, jeg gjør ikke en dritt med føttene mine. Død hud og greier skrapes vel av naturlig i og med at jeg går barfot fra april til september. ^^ 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Gjør ikke noe annet enn å vaske de når jeg dusjer jeg Men nå har jeg veldig myke føtter da, så jeg har vel aldri følt behovet for å gjøre noe annet Anonymous poster hash: c469d...666 1
Maleficenta Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Hvordan steller dere føttene deres? Og bruker dere neglelakk på tåneglene?Anonymous poster hash: b3878...e69 Hmm ikke så flink. Burde det siden jeg har et pedikyrsett. Brukt det en gang. Men jeg klipper tåneglene når det er behov og filer de en sjelden gang. Var hos fotpleier en gang som sa jeg bare skulle file men når jeg ikke klipper neglene helt inn blir det bare hull i sokker og sånt så klipper helt inn. Og så smører jeg beina med krem etter dusj
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Hmm ikke så flink. Burde det siden jeg har et pedikyrsett. Brukt det en gang. Men jeg klipper tåneglene når det er behov og filer de en sjelden gang. Var hos fotpleier en gang som sa jeg bare skulle file men når jeg ikke klipper neglene helt inn blir det bare hull i sokker og sånt så klipper helt inn. Og så smører jeg beina med krem etter dusj Det er ikke lurt å klippe de helt inn, spesielt ikke på sidene. Du kan få inngrodde tånegler av det, og det er IKKE godt. Anonymous poster hash: c469d...666
Maleficenta Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Det er ikke lurt å klippe de helt inn, spesielt ikke på sidene. Du kan få inngrodde tånegler av det, og det er IKKE godt. Anonymous poster hash: c469d...666 Vet det men alternativet er hull i alt som heter strømpebukser og sokker
Gjest Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Haha, jeg gjør ikke en dritt med føttene mine. Død hud og greier skrapes vel av naturlig i og med at jeg går barfot fra april til september. ^^ Jeg går barbeint hele sommerhalvåret, og innendørs hele vinterhalvåret. Likevel "slipes" ingenting naturlig av her Jeg gjør ikke så mye, men 1-2 ganger i uken så bruker jeg en slik elektrisk fotfil etter at jeg har dusjet. Da smører jeg inn føttene og bruker sokker en stund. Klipper neglene etter behov, og bruker ofte neglelakk om sommeren når tærne synes mer Endret 19. februar 2015 av Hello Kitte 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Jeg smører de med fotkrem en gang i måneden tror jeg, muligens er det 2 mnd mellom hver gang. Og så får tærne litt lakk på etter klipping av negler - noe jeg gjør etter en dusj. Men jeg prøver å gå til fotpleie før sommersesongen. ...sidne jeg løper en del burde jeg vel tatt bedre vare på undersåttene. Anonymous poster hash: 2faac...cac
Gjest avocadoen Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Hvordan steller dere føttene deres? Og bruker dere neglelakk på tåneglene? Anonymous poster hash: b3878...e69 Ja, jeg lakker tåneglene mine og klipper når det trengs. Ellers trenger jeg ikke stelle føttene mine. De er kjempemyke og gode uten at jeg bruker kremer og fil. Jeg synes det er litt rart at de holder seg så godt siden resten av kroppen er ofte tørr.
julie90 Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Jeg tar som oftest føttene i en balje med varmt vann og grønnsåpe en gang i uken. Har en jobb hvor jeg er på beina hele dagen, så da er det så deilig å ta vare på føttene Fjerner neglelakken først, så har jeg de i vann så lenge jeg ønsker. Fjerner så hard hud med fotfil, eller skrubber de. Tar på neglelakk, så fotkrem, så ferdig Har alltid neglelakk på tærne, vet egentlig ikke helt hvorfor. Enkel hverdagsluksus,
frøkenfranzen Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Klipper tåneglene regelmessig og smører føttene med fuktighetskrem etter dusj. Skrubber dem ca 1 gang i uka, og da bruker jeg fotkrem fra Burt's Bees etterpå. De blir skikkelig myke!
peppermyntete Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Skrubber føttene med pimpstein på slutten av ekstra lange dusjer ca en gang i uka og prøver å huske å smøre dem med bodylotion hver kveld. Klipper negler ved behov og bruker gjerne frisk neglelakk om sommeren! Helst rød eller en lekker fersken farge! Edit; og så napper jeg hårene som gror som ugress på hver stortå! Haha :D Endret 19. februar 2015 av peppermyntete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå