Gå til innhold

Hotell i new york

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Usa i midten av april, og siste uken i april blir da i New york.

Har noen gode hotell å anbefale som ikke koster skjorta OG buksa?

Jeg vet det er dyrt i NY, så det er greit.

Vi vil ha grei standard, heller mot god enn dårlig. Vi er to par, kan i og for seg dele rom/leilighet om det er to separate soverom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde på the Eddison på Times square. Var relativt billig og store og rene rom :)

Skrevet (endret)

Jeg er fortalt av alle jeg kjenner som har vært i NY at jeg bør bo i Soho.

Det er kanskje billigere i nærheten av Times Square, men visstnok ett turisthøl som er det er kuult å ha sett - men thats it.

Vi skal bo på Trump Soho. (Ser veldig fint ut, men jeg har ikke vært der før.)

Det er kanskje litt dyrt (eller det kommer jo ann på hva du legger i dyrt) - men jeg har også fått anbefalt av ei vennine som har vært i NY mange ganger: ett hotell som heter Tribeca Grand. Det er ikke kjempe billig det heller, men litt billigere enn Trump tror jeg.

Ellers vet jeg ei vennine som leide leilighet da de var i NY. Det var visst supert! Kanskje særlig om man er fler sånn som dere er :) De booket via denne siden: www.1015nyc.com

Endret av *Emma*
Skrevet

Jeg er fortalt av alle jeg kjenner som har vært i NY at jeg bør bo i Soho.

Det er kanskje billigere i nærheten av Times Square, men visstnok ett turisthøl som er det er kuult å ha sett - men thats it.

Vi skal bo på Trump Soho. (Ser veldig fint ut, men jeg har ikke vært der før.)

Det er kanskje litt dyrt (eller det kommer jo ann på hva du legger i dyrt) - men jeg har også fått anbefalt av ei vennine som har vært i NY mange ganger: ett hotell som heter Tribeca Grand. Det er ikke kjempe billig det heller, men litt billigere enn Trump tror jeg.

Ellers vet jeg ei vennine som leide leilighet da de var i NY. Det var visst supert! Kanskje særlig om man er fler sånn som dere er :) De booket via denne siden: www.1015nyc.com

Jeg og samboern bodde en uke på trump soho, herregud det er et fantastisk hotell! Vi oppgraderte til et deluxe rom og hadde en helt vanvittig utsikt! Gled deg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg og samboern bodde en uke på trump soho, herregud det er et fantastisk hotell! Vi oppgraderte til et deluxe rom og hadde en helt vanvittig utsikt! Gled deg!

Så bra! :) Det er Deluxerom vi har vi bestilt :danse:

Skrevet

Så bra! :) Det er Deluxerom vi har vi bestilt :danse:

Heldige heldige deg, jeg skrev mail på forhånd og ba pent om å få et rom høyt oppe da jeg er så ufattelig glad i utsikt, og vi kom sabla høyt opp og hadde fra badekaret utsikt mot empire state, mens fra sengen hjørnerom med utsikt mot downtown og da spesielt mot freedom tower, helt nydelig!

Og mener å huske at det rundt kl 16.00 er det gratis champis i lobbyen;)

• Liker 1
Gjest Trolletrine
Skrevet

For en litt uvanlig hotellopplevelse vil jeg anbefale Yotel, som ligger noen få kvartaler unna Times Square. Hotellrom som er laget som båtlugarer med enkelte rare dippedutter, "glass"bad med vinduer fra tak til gulv med fantastisk utsikt over byen. Nydelig og diger takterrasse, bagasjeroboter som tar seg av kofferten din, en deilig restaurant og generelt bare et minneverdig hotell og en artig opplevelse:-)

Gjest Magdalene
Skrevet

Heldige heldige deg, jeg skrev mail på forhånd og ba pent om å få et rom høyt oppe da jeg er så ufattelig glad i utsikt, og vi kom sabla høyt opp og hadde fra badekaret utsikt mot empire state, mens fra sengen hjørnerom med utsikt mot downtown og da spesielt mot freedom tower, helt nydelig!

Og mener å huske at det rundt kl 16.00 er det gratis champis i lobbyen;)

Akkurat slikt rom hadde vi også sist vi var der. Fantastisk deilig å ta morgenkaffen på sengen med DEN utsikten 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter på flyplassen på vei hjem fra NYC nå, og har bodd på The Evelyn. Veldig fornøyd, utrolig hyggelige ansatte, anbefales på det varmeste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...