Gå til innhold

Hvordan bygge opp muskler etter lite mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist litt mindre enn hva jeg vanligvis gjr får å gå ned i vekt. Merket raskt at jeg fikk mindre muskler og nå har nesten ingen ting.. Derfor er forbrenninga mi helt ødelagt og det irriterer meg at jeg må tenke så unkt og prikke på hver eneste bidige kalori jeg putter i meg hvis ikke går jeg på en smell og legger på meg inmari mye. Hva skal jeg gjløre for å få tilbake forbeninga mi??

Anonymous poster hash: 40944...2d9
Videoannonse
Annonse
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Muskler påvirker veldig liten prosent av forbrenningen din.

Problemet er at du plutselig begynner å spise mer enn vanlig. Gå veldig gradvis. Du har vent kroppen til å leve på færre kalorier.

Skrevet

Nei. har spist omtrent det samme som før. Har hatt to dager i uka, noen ganger en hvor jeg har sist veldig lite bare.. likevel virker det som om forbreningen min er blitt kjempe dårlig.

Anonymous poster hash: 80900...ed0
Skrevet

Øk kaloriene gradvis, 50-100 kcal ekstra i uka:)

Skrevet

Øk kaloriene gradvis, 50-100 kcal ekstra i uka:)

Det er jo ikke så enkelt når man er så sulten da

Skrevet

Muskler påvirker veldig liten prosent av forbrenningen din.

Problemet er at du plutselig begynner å spise mer enn vanlig. Gå veldig gradvis. Du har vent kroppen til å leve på færre kalorier.

Muskelmasse er svært energikrevende for kroppen. Men den største andelen av kaloriforbruk ligger i aktivitetsnivået man har.

Skrevet

Det er jo ikke så enkelt når man er så sulten da

Hva spiser du da? Når jeg slanket meg og telte kalorier hadde jeg ingen problemer med å bli mett, og middagene kunne bestå av over 1kg mat, haha. Men nå er jeg ett matvrak så det holder da😌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...