Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er du deg selv?

Jeg syns det er så rart at enkelte brukere har provoserende meninger om alt mulig :klo:

Anonymous poster hash: cc43e...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er meg selv😀 jeg er jo "the girl next door" 😉 Men, det er åpenbart at mange sikkert benytter sjansen til å spre om seg med litt eder og galle siden man kan være anonym på nett. Dem om det 👍

Skrevet

Jeg er helt og holdent meg, men jeg viser ikke hele spekteret her inne. Det skulle tatt seg ut. :fnise:

Skrevet

nja, fremstår mye varmere og snillere på KG enn jeg egentlig er.

Skrevet

Jeg sier det jeg mener på lik linje som utenfor forumet. Slenger nok en del tull og ironi, men da fremkommer det rimelig åpenbart at dette er morsomheter i form av fnise-/lattertegn (evt benyttes ironitegn eller annet ved behov). Er kjapp i replikken av meg, og jeg er kanskje ikke alltid like lett å tolke på et forum som dette. Men altså; både humor, ironi, sarkasme, spydigheter, kritikk og alvorsprekener generelt slenges ut mer eller mindre gjennomtenkt i samme stil som jeg ville gjort utenfor forumet. Er meg sjøl - veldig dårlig på å være noen annen :)

Skrevet

Jeg er meg selv.

Anonymous poster hash: 276d5...d98
Skrevet

Jeg er meg, men jeg verger navn og slikt på folk rundt meg :)

• Liker 1
Gjest Klaveret
Skrevet

Jeg er meg selv, kanskje en litt snillere versjon ... tror jeg.

Skrevet

Jeg er meg selv som jeg skulle ha vært med mine nærmeste.

Skrevet

Er meg selv. Har aldri klart å være noe annet. Er både en styrke og en svakhet.

Skrevet

Er nok meg selv likefullt her inne som ellers.

Skrevet

Jeg spiller overhodet ingen rolle (den var temmelig tvetydig, eller hva?), men det hender jeg er vittigere her enn i virkeligheten. Her kan jeg tenke meg om før jeg svarer, mens jeg nesten alltid er for treig i vanlige samtaler til å finne de gode poengene før det er for sent.

Skrevet

Jeg spiller ingen rolle. Om jeg forsvinner vil ingen merke det. Generaliserende bitterpikker er som kjent relativt uønsket og blir helst oversett.

Skrevet

Jeg spiller ingen rolle. Om jeg forsvinner vil ingen merke det. Generaliserende bitterpikker er som kjent relativt uønsket og blir helst oversett.

Du har faktisk blitt mer bitter enn du var før ja. Men jeg skjønner deg.

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg er nok litt skarpere og mer rett frem her enn jeg tør eller ønsker å være i virkeligheten. Men det er jo en del av meg det også. Jeg pådrar meg ikke meninger jeg egentlig ikke har, men måten jeg formidler de på kan nok være litt ulike.

Skrevet

Viser kun en liten flik av meg selv.

Skrevet

Ja jeg spiller en rolle.

For å lage liv og røre?

Anonymous poster hash: cc43e...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...