Gå til innhold

Sletter dere folk fra Facebook dere ikke ser videre grunnlag for kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som tittelen tilsier, sletter dere folk fra Facebook som dere ikke kan se at dere kommer til å ha noe videre kontakt med?

Har et slikt dilemma nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en bedre ide, putt dem i "restricted" gruppa så ser du aldri noe til de. De ser ingenting på feeden din, men du er fortsatt "venner" i tilfelle du støter på de, og de er hårsåre for at du sletta de.

Har selv opplevd kjipe situasjoner der vedkomne er sinna på meg fordi jeg sletta de.

Anonymous poster hash: 32bac...177
Skrevet

Sletter ingen jeg har kjent såpass godt at jeg ville hilst på på gata om jeg støttet på dem, uavhengig av at vi ikke har kontakt pr.dd.

Skrevet

Det spørs, på hva jeg synes om personen.

Har slettet en god del men er venner på face med enkelte jeg ikke snakker med lengre, og som jeg neppe ville ha hilst på på gaten med mindre de hadde insisterert.

Skrevet

Tar en opprydding av og til. Da sletter jeg gjerne 40-50 stk i slengen.

Skrevet

Selv har jeg en forholdsvis høy terskel på hvem jeg legger til. Gidder ikke legge til alle og enhver, og har satt strenge personverninnstillinger.

@tom1986: da sletter du nesten flere enn alle jeg har lagt til til sammen :P

Skrevet

Nå er jeg forsiktig med hvem jeg legger til/godtar, så det er jeg likedan hvis jeg sletter noen. Så sletter i grunn sjelden, ser ikke poenget med å slette noen med mindre de direkte plager meg. Har ikke noe i mot å ha gamle VGS-bekjente på vennelisten, selvom vi aldri prater lengre.

Anonymous poster hash: 138d0...7d7

Anonymous poster hash: 138d0...7d7
Skrevet

Her er det mer snakk om folk man gjerne møter i en sosial sammenheng, ikke kjent fra før, prater en del med og som man der og da kunne tenkt seg å ta en kaffe med en dag. Hvor så personen etterpå kommer med unnskyldninger for at man ikke vil. Og da mener i hvert fall jeg at grunnlaget for videre relasjon er borte.

Skrevet

Nå er jeg i forhold, men da jeg var singel slettet jeg alltid exene mine. Never look back osv.. Ellers rydde jeg også aktivt på Facebook. Sletter stort sett mennesker jeg aldri snakker med på FB eller som jeg kommer til å møte i fremtiden.

Skrevet

Jeg sletter folk jeg ikke har kontakt med, ja. Jeg har ikke "aktive oppryddinger", men hvis jeg snubler over en oppdatering (eller bursdag) til en person jeg ikke har kontakt med, og ikke kommer til å ha kontakt med, sletter jeg dem.

Skrevet

Det var det. Da har jeg for første gang fjernet en "venn". Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Rydder aktivt, men noen blir puttet i den restricted delen dersom det er folk som kommer til å lage styr av å bli slettet.

Noen sender jo utrolig nok PM dersom de blir sletta, selv om de ikke kommenterer noe som helst, eller har noe kontakt ellers. :P

Anonymous poster hash: 39386...120
Skrevet

Rydder aktivt, men noen blir puttet i den restricted delen dersom det er folk som kommer til å lage styr av å bli slettet.

Noen sender jo utrolig nok PM dersom de blir sletta, selv om de ikke kommenterer noe som helst, eller har noe kontakt ellers. :P

"Hvordan våger du ta fra meg retten til å snoke på din profil?"

Anonymous poster hash: 32bac...177

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hehe, skulle hun gjøre det her kommer hun til å få et høflig, men dønn ærlig svar. Det minste jeg kan gjøre :P

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Jeg har mange "venner" jeg ikke har hatt kontakt med i nesten 10 år. Og noen la meg etter å ha sett meg på skolen, de har jeg slettet.

Skrevet

Jeg sletter innimellom. Om jeg tidligere har akseptert venner av venner, som jeg egentlig ikke har så god kontakt med, og som jeg aldri kommer til å se igjen, så ser jeg ingen grunn til å ha de på vennelista mi. Har også slettet noen jeg har chattet med på nettet, men aldri blitt nære venner med.

Skrevet

Jeg har nok noen på vennelisten som jeg kunne slettet,men har istedet bare skjult dem og gir dem aldri oppmerksomhet.

Skrevet

Nei, jeg tar ikke Facebook SÅ seriøst at jeg driver å sletter de jeg ikke snakker så mye med. Gjør vel ikke noe om de er der? :P Synes nesten det er litt fjortis.

Det er jo alltid bra å ha kontakter i dagens samfunn, er det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...