Gå til innhold

Bussjåføren min må tro jeg er gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt fri denne uken, og derfor har jeg kjørt buss frem og tilbake i 4 dager nå (Til en by som ligger 2,5 time unna) og det har vært den samme bussjåføren hver gang!! Lurer på hva hab tenker om meg haha:)

Er det flere enn meg som elsker å kjøre buss?

Syntes det er så koselig og avslappende :) (nå skal det sies at det er en veldig tom buss jeg sitter på med)

Anonymous poster hash: ce964...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt fri denne uken, og derfor har jeg kjørt buss frem og tilbake i 4 dager nå (Til en by som ligger 2,5 time unna) og det har vært den samme bussjåføren hver gang!! Lurer på hva hab tenker om meg haha:)

Er det flere enn meg som elsker å kjøre buss?

Syntes det er så koselig og avslappende :) (nå skal det sies at det er en veldig tom buss jeg sitter på med)

Skrevet

Han bryr seg nok virkelig ikke.

Anonymous poster hash: af2a3...e9c
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvorfor har du tatt buss så lenge hver dag når du har fri? Hvor er det du tar bussen til da? Ingen overnattingsmuligheter der du har tatt bussen til? Sjåføren bryr seg nok ikke.

Personlig elsker jeg ikke å være med i en buss, men det er helt ok.

Skrevet

Hvorfor har du tatt buss så lenge hver dag når du har fri? Hvor er det du tar bussen til da? Ingen overnattingsmuligheter der du har tatt bussen til? Sjåføren bryr seg nok ikke.

Personlig elsker jeg ikke å være med i en buss, men det er helt ok.

Fordi heg syntes det er koselig og avslappende :) er ikke noen spesiell grunn. Tar bare bussen frem også tilbake etterpå :P

Er ikke slik at jeg tenker "ÅHERREGUD hva tenker sjåføren om meg" men var bare en komisk tanke! Han begynte å se litt rart på meg de siste dagene :P

Riktig overskrift burde vel vært "flere som liker å sitte på i buss?" Got var det som var hovedpoenget med forumet :)

Skrevet

Å kjøre buss er gøy, så jeg skjønner deg godt. Liker å ta med meg god mat, pcen, høre på musikk også videre... :P Han bryr seg nok ikke uansett. :) Kan jo være han tror at du pendler frem og tilbake?

Anonymous poster hash: e634f...74a
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Fordi heg syntes det er koselig og avslappende :) er ikke noen spesiell grunn. Tar bare bussen frem også tilbake etterpå :P

Er ikke slik at jeg tenker "ÅHERREGUD hva tenker sjåføren om meg" men var bare en komisk tanke! Han begynte å se litt rart på meg de siste dagene :P

Riktig overskrift burde vel vært "flere som liker å sitte på i buss?" Got var det som var hovedpoenget med forumet :)

:hakeslepp::hakeslepp: Du tar bussen så lenge bare fordi du elsker å være med på en busstur??

Sikker på at du ikke har et crush på sjåføren som du prøver å fortrenge? :plystre:

Skrevet

:hakeslepp::hakeslepp: Du tar bussen så lenge bare fordi du elsker å være med på en busstur??

Sikker på at du ikke har et crush på sjåføren som du prøver å fortrenge? :plystre:

Haha, ja! Jeg gjør aldri noe når jeg har fri, bare sitter og sturer :P

Njaa :P han er typ 50 og jeg er 20.. Haha :P

Sitter faktisk på bussen i skrivende stund!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Haha, ja! Jeg gjør aldri noe når jeg har fri, bare sitter og sturer :P

Njaa :P han er typ 50 og jeg er 20.. Haha :P

Sitter faktisk på bussen i skrivende stund!

Kanskje du burde fått deg en fritidsaktivitet som var litt mer givende? Har du vurdert å begynne med noe håndarbeid? Melde deg inn i en frivillig organisasjon? Melde deg inn i et kor/kampsport?

Skrevet

Hvorfor skulle han bry seg?

Som sgt var det ikke det forumet handler om.. Haha. Ble litt feil tittel og feil formulert:P

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg hadde nok gjort det samme om jeg ikke hadde hatt noe å gjøre.

Men hva gjør du i byen da? Shopper du? Spiser ute? Går på kino?

Skrevet

Hm, dette var en ganske annerledes post :P Men for all del, det finnes jo mange som driver på med dette ved at de tar tog :)

Er vel en måte å koble ut på da, selv kjørte eg ganske mye tidligere. Funket som faen hver gang eg måtte klarne hodet :P

Skrevet

Haha, eeeelsker buss! Har hele tiden sagt at jeg ikke hadde hatt noe imot å reise jorden rundt i en buss. Er rene Sheldon Cooper på buss!!

• Liker 1
Skrevet

Noen studenter kjører tbane is Oslo for å få ro til å lese. :) Så dere er flere.

Skrevet

To like tråder har blitt slått sammen.

Nikee, mod.

Skrevet

Sjåføren tenker sikkert på sine egne problemer og bryr seg ikke om hvorfor du er der.

Anonymous poster hash: e4e5f...1da

Skrevet

Ja, jeg elsker å putte musikk i ørene og sitte på bussen og bare glo ut av vinduet :rodmer::rolleyes:

Da bare spacer jeg helt ut.

Tror ikke jeg slapper mer av noen steder enn når jeg sitter på en buss (dette gjelder ikke fulle busser hvor jeg sitter ytterst og alltid må passe på om den innerste personen skal av og om jeg må bytte plassen min for en som er svak til bens. Det er bare stressende).

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk blir så sjokkerte over dette, det er jo vanlig :)

Jeg vurderer å ta bergensbanen frem og tilbake, men er redd for vond bak... Og som regel blir jeg lei etter noen timer, og da er det jo litt kjipt å være halvveis til Bergen :P

Anonymous poster hash: 5c0b4...4be

Skrevet

Min far var bussjåfør, og han hadde mange "stamgjester" på sin rute.

Alt fra eldre ensomme mennesker som tok bussen hele dagen for å ha noen å snakke med, ungdommer som ville sitte i fred på bakerste rad for å kline i fred, til studenter som følte de leste bedre på bussen.

Ikke noe uvanlig med dette. :)

Anonymous poster hash: 69604...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...