Gå til innhold

Hva spiser/drikker dere etter trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe dere alltid spiser/drikker etter trening? Questbar? Sjokomelk? Proteinshake? Egg?

Anonymous poster hash: 410b4...1e0
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Frokost. Egg, fløte, skinke og avokado.

• Liker 1
Skrevet

Havregrøt med banan, yoghurt med eple og müsli, knekkebrød med pålegg eller det som er til middag hvis jeg trener på kveldstid :)

Skrevet

Normal kveldsmat som regel (brød, pålegg, te og melk)

Skrevet

Som regel blir det proteinshake, proteinpannekaker, omelett eller noe annet proteinrikt, dersom jeg ikke skal spise middag rett etterpå. Andre ganger blir det bare en banan, melk eller en brødskive.

Etter styrketrening er jeg opptatt av å få i meg proteiner, men er ikke så nøye på hva jeg spiser etter kondisjonstrening, så lenge det gir litt energi. Hater de dagene jeg ikke får spist ordentlig etter styrketrening, føler musklene krymper :fnise:

Skrevet

Som regel dytter jeg i meg en banan, også lager jeg meg ordentlig lunsj/middag senere

Skrevet

Juice blandet med litt vann eller yt restitusjonsdrikk, og så spiser jeg et eller annet vanlig måltid etter jeg har dusjet.

Anonymous poster hash: 76b2c...624
Skrevet

Hiver innpå en proteinshake etter trening, da får jeg både energi og protein. Og, den er enkel å svelge, hvis jeg egentlig ikke har lyst til å innta noe. så spiser jeg et normalt måltid en stund senere, hva er ettersom når jeg har trent.

Skrevet

To hjertefiskekaker og 1 daddel. Da kan jeg stresse litt ned, før neste normale måltid inntas etter dusj, lufting av hund, støvsuging etc avhengig av når på dagen jeg trener.

Anonymous poster hash: 3dea1...b0a

Skrevet

Vanlig, men proteinrik mat.

• Liker 1
Skrevet

god morgen yoghurt med nøtter eller en muslibar, men trener som regel på kvelden

Skrevet

Middag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kveldsmat. Som oftest havrefras og skummet kulturmelk.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Pleier å spise et eple eller en pære på vei hjem fra trening, så spiser jeg vanlig frokost/middag etter en dusj.

Skrevet

Trener som regel på kvelden, så drikker bare vann.

Skrevet

Spiser middag eller eller kveldsmat. Noen ganger proteinshake hvis jeg spiser lite proteiner den dagen. Etter kondisjon- ingenting spesielt, men kanskje litt mer enn vanlig om jeg har forbrent mange kcal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...