AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Jeg tok jo en eggløsningstest 15, fikk et smil (altså positiv) er det da sikkert at jeg enten får mensen eller er gravid ? Altså at eggløsning ikke kommer uten påfølgende mens Anonymous poster hash: a337b...e0c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Ja, en eggløsning ender enten i befruktet egg og graviditet eller i et ikke befruktet egg som går til grunne og kommer ut som mens. Anonymous poster hash: e0ad8...3b8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Okei ! Tusen takk Noen som vet om det er lett å få positiv eggløsningstest men ingen eggløsning ?Anonymous poster hash: a337b...e0c
enik91 Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 tror det er litt av vitsen med eggløsningstesten... den sier ifra om du har og om du ikke har eggløsning. jeg vil tro at de er relativt sikre, men selvfølgelig kan de sikkert vise feil slik som graviditetstestene også kan gjøre. Tviler derfor på at du lett får positiv EL-test om du faktisk ikke har EL
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 tror det er litt av vitsen med eggløsningstesten... den sier ifra om du har og om du ikke har eggløsning. jeg vil tro at de er relativt sikre, men selvfølgelig kan de sikkert vise feil slik som graviditetstestene også kan gjøre. Tviler derfor på at du lett får positiv EL-test om du faktisk ikke har EL En positiv eggløsningstest er ingen garanti for at egget slippes nei. Skal man være sikker på at man har hatt eggløsning bør man tempe i tillegg. Anonymous poster hash: e0ad8...3b8
Gjest Wei Wei Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Ja, en eggløsning ender enten i befruktet egg og graviditet eller i et ikke befruktet egg som går til grunne og kommer ut som mens. Anonymous poster hash: e0ad8...3b8 EL i seg selv er jo ingen garanti for graviditet hvis man ikke ha ubeskyttet sex rund el tiden. En positiv el-test er også bare et tegn på at hormonene i kroppen øker og kropper forbereder seg til el, men ikke skkert at el finner sted denne måneden.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Jeg hadde el slim , men har hatt så uregelmessig mens det siste året .. Anonymous poster hash: a337b...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå