Gå til innhold

Jeg har fått kattunge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

SÅ GOD! Åååååååååå... får lyst på kattunge igjen...

Skrevet

gratulerer! der er kjekt med kattunge!

hun var nydelig!

lykke til med pusen!

Skrevet

Så nydelig :)

Akkurat sånn så en katt jeg hadde før ut.

Skrevet

Takk :bukke: stakkars liten ligger og piper i fanget mitt, virker som om hun savner mamman sin.

Skrevet

Gratulerer! For et nydelig lite nøste! :-)

Skrevet

Så fin jente, gratulerer! Digger tabbymønstrede pusekatter selv også. :-)

Skrevet

Den var bare nyyyydelig :hjerter: , gratulerer så mye :)

Nå fikk jeg lyst på katt også :roll: , men spørs vel om marsvinet og rotten min hadde satt pris på det :sjarmor::ler:

Skrevet

Takk alle sammen :wink:

hvor gammel er hun?

Hun ble født 1.juni..

Skrevet

da er hun ti uker, litt i yngste laget for å bli skilt fra mor, men det går nok sikkert bra. Pass godt på henne. :-)

Ikke slipp henne ut før hun er ca 10 mnd(da er retningssansen utviklet), sterilisert og øremerket.

Lykke til med pus! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

sååå søøøt da!!

hadde den vært rødorange så hadde den vært prikk lik pusen vårres..

Gratulerer så masse :-)

Skrevet

Ååå, den var helt skjønn :D

Den så ganske spesiell ut, synes jeg.

Gratulerer så mye med en så flott sjarmør i pels :wink:

Skrevet

Så fin!

Gratulerer med ny pus, Mylian.

kan du lukte litt på den for meg - kattunger lukter så godt :hjerte:

Skrevet
da er hun ti uker, litt i yngste laget for å bli skilt fra mor, men det går nok sikkert bra. Pass godt på henne. :-)

Ikke slipp henne ut før hun er ca 10 mnd(da er retningssansen utviklet), sterilisert og øremerket.

Lykke til med pus! :P

Jeg reagerte også på at hun var så ung. etter hva jeg har hørt skal de være minst 14 uker før de skilles fra moren. men eieren ville avlive hvis ingen tok henne imot nå.

Ikke før hun er 10 mnd? naboen har katt som var ute av huset når hun var 3 mnd.. hmm.. takk for tips forresten :wink:

kan du lukte litt på den for meg - kattunger lukter så godt :hjerte:

*lukte* :wink:

Skrevet

Jeg reagerte også på at hun var så ung. etter hva jeg har hørt skal de være minst 14 uker før de skilles fra moren. men eieren ville avlive hvis ingen tok henne imot nå.

Ikke før hun er 10 mnd? naboen har katt som var ute av huset når hun var 3 mnd.. hmm.. takk for tips forresten :wink:

Ja, det tar tid før retningssansen deres blir utviklet. Tenk om du slipper henne ut, så kommer det en bil eller en hund og skremmer henne. så løper hun, og plutselig finner hun ikke tilbake. Det går jo selfølgelig ann å venne henne til å være ute, ta på henne halsbånd og la henne lukte rundt i hagen. :-)

Skrevet
Ja, det tar tid før retningssansen deres blir utviklet. Tenk om du slipper henne ut, så kommer det en bil eller en hund og skremmer henne. så løper hun, og plutselig finner hun ikke tilbake. Det går jo selfølgelig ann å venne henne til å være ute, ta på henne halsbånd og la henne lukte rundt i hagen.   :-)

Det forrgie innlegget ditt fikk meg til å tenke, jeg var virkelig ikke klar over at hun ikke skal ut på så lenge. og jeg er redd for at hun skal gå for langt og ikke komme tilbake. derfor tror jeg at jeg følger rådet ditt og heller skaffer et halsbånd for å venne henne til å være litt ute :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...